سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دمای هوای خلخال 14 درجه کاهش یافت


فرامرز فرض الله پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال ورود جبهه هوای سرد و بارشی به منطقه و آغاز بارش برف از شامگاه روز گذشته دمای هوای خلخال رو به کاهش گذاشته و با قطع بارندگی برف پیش از ظهر امروز به شش درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.
وی گفت: از شب گذشته تا بامداد امروز 10 میلیمتر باران و 12 سانتیمتر برف در شهر خلخال باریده و این بارش ها در ارتفاعات این شهرستان به علت وزش باد با سرعت 50 کیلومتر در ساعت با کولاک شدید همراه بوده است.
محمد قربانی ، رییس اداره راه و شهرسازی خلخال نیز از بازگشایی و برف روبی همه محورهای روستایی و بین شهری این شهرستان خبرداد و گفت: به رغم بارش 20 سانتیمتری برف در گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم سطح این جاده برف روبی و نمک پاشی شده و تردد از این گردنه حتی بدون کمک زنجیر چرخ و به صورت عادی نیزامکان پذیر است.
او افزود: بارش برف همراه با کولاک شدید در شب گذشته مانع از انجام عملیات بازگشایی و برف روبی جاده های کوهستانی و صعب العبور توسط راهداران اداره راه و شهرسازی خلخال نشده و در شب گذشته تمام خودروهای عبوری از گردنه های برف گیر خلخال از جمله گردنه الماس عبورکرده و به مقصد خود هدایت شدند.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دمای 40- درجه