مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



انتقاد بی سابقه از جریان های اسلامی مصر


استاد شریعت دانشگاه الازهر اظهار داشت: درک جریان های سلفی و اخوانی از اندیشه اسلامی، مباحث جنسی و احکام طهارت است.

به گزارش «شیعه نیوز»، «احمد کریمه» استاد شریعت دانشگاه الازهر مصر با انتقاد بی سابقه از جریان های اسلامی کشور مصر، گفت: جریان های اسلامی از قبیل سلفی گری و اخوان المسلمین سطحی نگر هستند و شکنندگی فکری دارند.

کریمه در گفتگو با پایگاه الیوم السابع مصر اظهار کرد: چنین جریان هایی چه سلفی ها، چه اخوانی ها و چه وفاداران آنها بیشتر اوقات خود را صرف صدور فتوا درباره زنان می کنند زیرا فرهنگ آنها سرگرم دو شهوت جنس و غذا است. درک چنین جریان هایی از اندیشه اسلامی، مباحث جنسی و احکام طهارت است.

وی جریان های اسلامی یادشده را به عدم صدور فتوا و واگذار کردن فتوا را به علما دعوت کرد و ادامه داد: چنین جریان هایی تهدید علیه دین اسلام هستند.

کریمه با بیان اعتقاد که داعش پیشرفت طبیعی سلفی و اخوانی است، افزود: جریان سلفیت در آینده متحول شده و بدتر از اخوان المسلمین خواهد شد.

استاد دانشگاه الازهر با اشاره به اینکه جریان سلفی بود که ابومصعب الزرقاوی، اسامه بن لادن و سرکردگان داعش و القاعده را مطرح کرد و اخوان المسمین نیز داعش را صادر کرد، گفت: سلفی ها روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند و یکی از رهبران حزب سلفی نور با یک خاخام یهودی دیدار کرده است.

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
انتقاد بی سابقه استاد عباسی از نابسامانی فرهنگی