ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نشان های طلا و نقره حاصل تلاش دوچرخه سواران ایرانی در جام آسیا هند


به گزارش ایرنا، محمد دانشور و علی علی عسگری بعد از ظهر امروز جمعه در آخرین مرحله مسابقات جام آسیا در رده سنی بزرگسالان و در رشته کایرین به ترتیب به نشان طلا و نقره این مسابقات دست یافتند.
فاطمه هداوند در رده سنی جوانان بانوان و علی علی عسگری در 200 متر اسپرینت نیز صبح امروز دو نشان نقره به دست آوردند.
مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشور، عملکرد تیم ملی کشورمان در این مسابقات را خوب دانست و گفت همه 9 نفر اعزامی به این مسابقات مدال کسب کرده اند.
مصطفی چایچی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: دوچرخه سواران کشورمان تجربه مسابقه در پیست 250 متر چوبی را نداشتند ولی با این حال عملکرد خوبی از خود نشان دادند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای برگزاری اردوی تدارکاتی 20 روزه در دهلی نو به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2016 ژاپن نیز صورت گرفته است.
مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشور گفت: در صورتی که روادید دوچرخه سواران شرکت کننده در این مسابقات و اعضای دیگر تیم تمدید شود این اردو با توجه به شرایط مناسب پیست ایندرا گاندی در دهلی نو برگزار می شود.
مسابقات دوچرخه سواری جام آسیا در هند از روز چهارشنبه با شرکت 10 کشور در پیست 250 متری ورزشگاه ایندرا گاندی شهر دهلی نو در ماده های تیم اسپرینت، کایرین، تعقیبی انفرادی و 500 متر برگزار شد.
*آساق*1600**7074** 1064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
یک طلا دو نقره و سه برنز حاصل تلاش فرنگی کاران در باکو