واکنش لمپارد به اخراج مورینیو از چلسی


خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت عربی کوره، فرانک لمپارد ستاره سابق چلسی برای شرکت در اهدای جوایز سالانه دبی به امارات سفر کرد. او در گفت‌وگویی که با رسانه‌های عربی داشت درباره شرایط چلسی و اخراج ژوزه مورینیو سخن به میان آورد.

لمپارد که بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی به شمار می‌آید، گفت: بهترین سالهای دوران فوتبالی خود را در چلسی پشت سر گذاشتم. بسیار خوش شانس بودم که با مربی بزرگی چون مورینیو کار کردم. نمی‌دانم که آیا آبراموویچ در اخراج مورینیو اشتباه کرد یا تصمیم درستی گرفت. تنها می توانم بگویم که قرار گرفتن در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی اصلا برازنده نام بزرگ چلسی نیست. درباره هیدینگ باید بگویم که او مربی بسیار خوبی است و می‌تواند تیم را از شرایط بحرانی خارج کند.

ستاره سابق آبی پوشان لندنی درباره این سوال که آیا اخراج مورینیو توطئه‌ای از سوی بازیکنان چلسی بود، گفت: بسیار سخت است که در این‌باره سخن به میان آورد. فکر نمی‌کنم توطئه‌ای در کار باشد اما 6-7 بازیکن چلسی مثل قبل خوب و آماده کار نکرده‌اند. همه باید مسئولیت این ناکامی را برعهده گیرند. اگر توطئه‌ای وجود داشته این بسیار به ضرر باشگاه چلسی است. امیدوارم که چلسی به روزهای اوج خود برگردد و من هم نقشی در موفقیت این تیم داشته باشم.

لمپارد درباره تجربه حضورش در لیگ آمریکا گفت: مشکل نخستی که احساس کردم این بود که وارد یک محیط جدید شده بودم و باید خود را با شرایط موجود وفق می‌دادم. چالش بزرگ من انتقال دانش و تجربیات خود به فوتبال آمریکا بود و باید تاثیرگذار و مفید ظاهر می‌شدم.

او در پایان سخنان خود درباره تیم ملی انگلیس هم گفت: من براین باور هستم که مربی تیم ملی انگلیس باید انگلیسی باشد اما این بدان معنا نیست که کاپلو و اریکسون زحمت نکشیدند. امیدوارم که تیم ملی در یورو 2016 عملکرد خوبی داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب مورینیو به فرصت از دست رفته چلسی