سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



اصول جمع کردن خانه بعد از مسافرت های نوروزی


اصول جمع کردن خانه بعد از مسافرت های نوروزیسیمرغ/ بعد از برگشتن از مسافرت های نوروزی یکی از سخت ترین کارها جمع کردن وسایل مسافرت و مرتب کردن خانه است. با روشهای زیر به سرعت خانه تان را مرتب و وسایل تان را جمع کنید.
نوروز امسال هم با همه شیرینی هایش تمام شد، خیلی از ما سال نو را با سفرهای نوروزی آغاز کردیم، جدا از لذت بخش بودن این سفرها آنچه پس از سفر حائز اهمیت است طبقه بندی و نظم دهی اسباب سفر و شستشوی لباس هاست، پس اگر هنوز چمدان های خود را باز نکرده اید پیشنهاد می کنم با این مطلب همراه باشید تا راه کارهای ساده تر کردن شستشوی لباس ها را با هم مرور کنیم.
بعد از برگشتن از مسافرت چمدان خود را در فضایی مانند آشپزخانه و حمام باز کنید
چرا که به دلیل حمل و نقل آن امکان آلودگی در آن وجود دارد پس یک پارچه بزرگ پهن کنید و چمدان های خود را روی آن باز کنید. ابتدا لوازم اولیه آرایشی و بهداشتی خود را به محل اصلی آن ها منتقل کنید تا اطراف شما خلوت تر شود.
بعد از برگشتن از مسافرت لباس ها از هم تفکیک کنید
این تفکیک شما می تواند بر اساس جنس، رنگ لباس و یا میزان تمیزی و کثیفی آن ها می تواند صورت گیرید، توجه داشته باشید که به دلیل بالا بودن و تعدد لباس ها شما مجبور هستید در چند نوبت شستشوی لباس ها را انجام دهید پس عجله نکنید و سر فرصت به تفکیک لباس ها بپردازید.
سبدهای نظم دهی لباس های چرک را فراموش نکنید
اگر زمان کافی برای شستشوی کامل لباس ها ندارید به سادگی می توانید از سبدهای نظم دهی لباس های چرک استفاده کنید. این سبدها به خوبی در فضای کابینت های رخت شوی خانه یا حمام شما جای می گیرند و به سادگی به فضای دکوراسیون داخلی شما نظم می بخشند.
طبق دستور مربوط به هر لباس آن را بشویید
پس از جدا سازی البسه برای شست و شو حتما به دستور العمل های آن ها توجه نمایید، و دستور مناسب شست هر یک را در نظیر بگیرید و سپس شستشو را آغاز کنید.
نکته مهمی که در زمان شستشوی البسه باید به آن دقت کنید لباس های نوزاد است برای شستشوی آن ها حتما از کیسه های مخصوص البسه نوزاد استفاده کنید و آن ها را جدا از سایر لباس ها بشویید.
در خشک کردن لباس ها دقت کنید
اگر فضایی برای خشک کردن البسه در فضای آزاد ندارید خشک کن ها بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند که اکثر ماشین های لباس شویی امروزی این خاصیت را نیز با خود دارند، با استفاده از آن به راحتی می توانید لباس های خود را خشک نمایید.
جهت نم گیری از البسه شسته شده می تونید از رگال های خشک کن یا حوله خشک کن ها در داخل فضای حمام یا رخت شوی خانه ی خود استفاده نمایید، این رگال ها به خوبی می تواند روی دیوار تعبیه شوند که فضای زیادی را نیز اشغال نکنند.
میله های خشک کن یکی دیگر از مواردی است که می توانید از آن ها برای خشک کردن البسه خود استفاده کنید، این میله ها روند خشک شدن البسه را تسریع می کنند و برای فضاهای کوچک که فاقد ایوان و یا بالکن هستند بسیار مناسب اند.
اتوکشی لباس های مختلف را فراموش نکنید
فضای حمام یا رخت شوی خانه خود را برای نظم دهی البسه شسته شده که نیاز به اتو کشی دارند آماده کنید، با استفاده از رگال های نظم دهی به خوبی می توانید البسه ی خود را دسته بندی کنید و آن ها را برای اتوکشی آمده نمایید.
جای میز اتو را در منزل دکوراسیون منزل خود بیابید! میزهای اتو یکی از وسایل پرکاربرد اما دست و پا گیر است که می توانید به خوبی از انواع تاشو آن در فضای رخت شوی خانه یا حتی اتاق خواب خود استفاده کنید و به سادگی به اتو کشی البسه ی خود بپردازید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: سیمرغ


ویدیو مرتبط :
مسافرت های نوروزی