سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگاه نزدیک/ Fishbit ابزار هوشمند برای مانیتور کردن آکواریوم از هزاران کیلومتر دورتر


نگاه نزدیک/ Fishbit ابزار هوشمند برای مانیتور کردن آکواریوم از هزاران کیلومتر دورترخبرآنلاین/ فیش بیت ابزار هوشمند مانیتور کردن آکواریوم است که به‌تازگی به قیمت 525 دلار راهی بازار شده است.
شناسایی سطح Ph، دما، شوری آب ازجمله ویژگی‌های اصلی این وسیله هوشمند است که پس از مانیتور کردن گزارش کامل آن را از طریق گوشی هوشمند به مالک آن می‌دهد.

فیش بیت از دو بخش تشکیل‌شده است: سنسوری که داخل آب آکواریوم است و یک کنترلر که میزان دمای آب، تأمین هوا، نور و تغذیه ماهیان را به‌طور خودکار کنترل کرده و گزارش می‌دهد.

ویژگی اصلی این وسیله این است که اگر هزاران کیلومتر دورتر از خانه و آکواریوم خود هستید، با اعتماد به این وسیله و تنها از طریق اپلیکیشن روی موبایل خود می‌توانید همه‌چیز را کنترل کنید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
لحظه تولد هزاران اسبک داخل آکواریوم (سبحان الله)