توضیح روابط عمومی ارشاد درباره رفتار خشونت آمیز محافظان جنتی با خبرنگاران


توضیح روابط عمومی ارشاد درباره رفتار خشونت آمیز محافظان جنتی با خبرنگارانبانی فیلم/ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دنبال حواشی به وجود آمده در زمان حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاخ جشنواره، پردیس چهارسو، ضمن تکذیب هرگونه رفتار خشونت آمیز از سوی محافظان وزیر محترم ،توضیحات زیر جهت اطلاع اصحاب فرهنگ ،و هنر و اهالی رسانه و تنویر افکار عمومی ارایه می گردد :
وزیر فرهنگ در بدو ورود به کاخ جشنواره با تجمع خبرنگاران رسانه برای مصاحبه خبری مواجه می شوند که پاسخ به سوالات را به زمان بعد از بازدید موکول می کنند، پس از بازدید و انجام مصاحبه تلویزیونی، در جمع خبرنگاران حضور می یابند و از آنها می خواهند که سوالات خود را مطرح کنند اما تعدادی از خبرنگاران از پرسش خودداری کرده و برخورد خشن محافظان وزیر را دلیل ناراحتی خود عنوان می کنند.

جناب آقای جنتی نیز با شنیدن گلایه خبرنگاران قول رسیدگی و بررسی موضوع را می دهند و در عین حال بیان می کنند؛ اگر محافظان من برخورد تندی داشته اند بنده عذرخواهی می کنم.

متعاقب این موضوع، بنا بر اعلام روابط عمومی جشنواره و با بررسی های بعمل آمده مشخص شد افرادی از عوامل اجرایی جشنواره سعی در کنترل نظم مراسم را داشته اند که منجر به نگرانی برخی اصحاب رسانه شده است.

باتوجه به قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پیگیری موضوع، انتظار می رفت خبرنگاران با سعه صدر بیشتری با این قضیه برخورد می کردند تا چنین رویداد مهمی دستخوش تب رسانه ای و حاشیه سازی نمی شد.

علی ایحال بنا بر دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیریت جشنواره به عواملی که باعث رنجش همکاران خبرنگار شدند تذکر داده اند و برخورد لازم برای جلوگیری از تکرار این رفتار، صورت گرفته است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: بانی فیلم


ویدیو مرتبط :
رفتار زشت و خشونت آمیز مادر با نوزاد :|