سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مطمئنم اگر امام زنده بود، به «سیدحسن» می گفت بیاید / خوبی های امام در وجود «سیدحسن» جمع شده است


حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی از قدیمی ترین مبارزان پیش از انقلاب، انتخابات خبرگان را ارزشمند توصیف کرده و خواستار حضور بیشتر مردم در آن شد.

استاد برجسته اخلاق در گفتگو با «طلوع صبح» اظهار داشت: بنده از حضور سیدحسن خمینی در انتخابات خوشحال و خرسند هستم.

وی افزود: طبق روایات، معروف است کسی که سنش از 40 عبور می کند، به پخنگی خاصی می رسد. لذا براساس شناختی که از گذشته و حال دارم، از حضور ایشان و افرادی که زمزمه ورودشان در انتخابات خبرگان وجود دارد، خوشحالم و آن را مایه خوشبختی و نشان دهنده رشد کشور می دانم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی اضافه کرد: سیدحسن آقا فردی عالم، دانشمند، باهوش و اگاه به گذشته و حال است.

وی افزود: در حوزه ی مسائل سیاسی، انسان باید از گذشته اطلاع داشته باشد. کسی که در بیت امام رشد و نمو فکری و روحی پیدا کرده، کاملا از گذشته اگاه است و این مایه خوشبختی است.

این استاد اخلاق تصریح کرد: در کنار آگاهی از مسائل مختلف، تدریس دروس سطح عالی حوزه توسط یادگار امام نشان دهنده ی رشد و نمو ایشان در حوزه و آشنایی کامل ایشان به علوم حوزی و علمی است.

وی خاطرنشان کرد: در روایات آمده است که نوه نسبت به پدر اشنایی بیشتری به اسرار پدر بزرگ دارد، چون بین این نسل ها، یک واسطه خورده و رشد بوجود امده است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره با انتخابات خبرگان گفت: این انتخابات، انتخابات بسیار با اهمیتی است و حضور مردم در پای صندوق های رای بر آینده کشور تاثیر می گذارد، لذا حتما به افراد فهمیده و اشنا به مسائل گذشته و جدید نیاز است، لذا خیلی خوشحالم که از بیت امام شخصی اعلام حضور کرده است.

وی افزود: مجموع خوبی هایی که در حضرت امام (ره) جمع بود به شکل و حالتی جدید در ایشان ظهور و بروز کرده است.

این استاد برجسته اخلاق اضافه کرد: بنده کاملا معتقدم که کاندیداتوری سیدحسن آقا منجر به تاثیر خوبی در انتخابات می شود و باعث حضور بیشتر مردم در پای صندوق های رای می شود و من توصیه می کنم هر کسی ظرفیتی برای کاندیداتوری دارد بیاید.

وی افزود: مطمئنم اگر امام خمینی (ره) زنده بودند، به ایشان می فرمودند که در انتخابات حضور پیدا کند و مخالفتی با حضور ایشان نمی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی با اشاره به برخی حملات نسبت به سیدحسن خمینی گفت: همیشه، حملات علیه اشخاص ارزشمند اتفاق می افتد، کسی که اثری ندارد، ارزش حمله ندارد. حمله ابزاری است که همیشه مخالفین از آن استفاده می کنند.

وی افزود: هر وقت رشد در جامعه خود را نشان می دهد، مخالفین تندرو و افرادی که زود تصمیم میگرند و دیر می فهمند و غالبا شورشان زیاد است، تصمیم به حمله می گیرند. البته این هجمه ها و بگومگوها می تواند به نفع حسن اقا باشد چراکه باعث رشد و نمو بیشتر ایشان می شود.


ویدیو مرتبط :
ولایتمداری سیدحسن نصرالله(امام شناسی)