سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیین‌نامه تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد نهایی شد


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از نهایی شدن آیین‌نامه تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد و افزود: در 5 سال اخیر آیین نامه مربوط به تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد تدوین نشده بود، سرانجام امسال آیین‌نامه تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی تدوین شد و در هفته‌های آینده ابلاغ می‌شود.

دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با اعلام خبر فوق افزود: از خردادماه فرآیند تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی انجام می شود.

وی در ادامه از اصلاح انتقال و مامویت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: انتقال و ماموریت اعضای هیات علمی اصلاح شد و بخشی از آن به استان‌ها تفویض اختیار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه ممکن است در برخی از واحدها اعضای هیات علمی بیشتر از نیاز و در برخی از واحدها کمبود اعضای هیات علمی وجود داشته باشد،به واحدها اجازه داده می‌شود تا جا به جایی اعضای هیات علمی را انجام دهند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بررسی وضعیت تولید اطلاعات علمی اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی از سال ‎137