سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نقش پسر نتانیاهو در اتخاذ تصمیمات مهم سیاسی چیست؟


نقش پسر نتانیاهو در اتخاذ تصمیمات مهم سیاسی چیست؟تسنیم/ به گفته نزدیکان نخست وزیر رژیم صهیونیستی یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر با آنکه تخصصی در امور سیاسی ندارد به نظر می رسد در اتخاذ تصمیم های مهم سیاسی تأثیر گذار است.

به گزارش رسانه‌های صیهونیستی بنیامین نتانیاهو، در ماه نوامبر 2015 اعلام کرد ران پرتز را به عنوان رئیس نظام ملی تبلیغات انتخاب کرد اما پس ازمدت کوتاهی از انتشار این خبر اظهارات بحث برانگیزی از پرتز منتشر شد این اظهارات در مورد رئیس رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور آمریکا و جان کری وزیر امور خارجه آن بود.
این اظهارات طوفانی در سرزمین های اشغالی به پا کرد و پس از آن نتانیاهو اعلام کرد موقتا تعیین پرتز برای جایگاه ریاست تبلیغات را به تعویق می اندازد تا دیداری دو جانبه با وی داشته باشد.
یک هفته قبل شبکه 2 اسرائیل اعلام کرد نتانیاهو به رغم اظهارات نامناسب پرتز وی را مجددا در پستش منصوب کرده است. در نامه ای رسمی که نتانیاهو به بازرس کل نوشت خواستار بررسی صلاحیت پرتز برای این پست و انتخاب مجدد وی شد. طرف های نزدیک به نتانیاهو مدعی اند یکی از کسانی که به نتانیاهو برای تعیین پرتز فشار می آورد فرزندش یائیر است.
پس از درخواست دولت از بازرسی کل برای بررسی صلاحیت ران پرتز این مقام اعلام کرد وی به هیچ وجه شاخص های حضور در این پست را ندارد اما نتانیاهو در پاسخ با اعلام اینکه این ادعایی سخیف است، گفت: تلاش های در جریان است تا به دلایل واهی و بروکراسی سخیف تعیین وی دراین پست را لغو کنند ولی موفق نخواهند شد.
هم اکنون رسانه های اسرائیلی با این سؤال مواجه‌اند که: آیا یائیر در تصمیم های پدرش مشارکت دارد؟

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
نقشه نتانیاهو نقش بر آب شد