سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/ «باران که بیاید همه عاشق هستند» به چاپ هشتم رسید


پیشخوان/ «باران که بیاید همه عاشق هستند» به چاپ هشتم رسیدمهر/ کتاب «باران که بیاید همه عاشق هستند» شامل مجموعه رباعیات ایرج زبردست توسط نشر نیماژ به چاپ هشتم رسید.
نشر نیماژ به تازگی در کنار چاپ عناوین جدید، چند عنوان از مجموعه شعرهای خود را در قالب کتاب های «پازل شعر امروز» تجدید چاپ کرده است.

یکی از این کتاب‌ها، مجموعه رباعی‌های ایرج زبردست است. این کتاب با عنوان «باران که بیاید همه عاشق هستند» به تازگی و ظرف روزهای اخیر به چاپ هشتم رسیده است.

از این شاعر، یک مجموعه رباعی دیگر هم توسط همین ناشر تجدید چاپ شده است. کتاب دوم، «دفی از پوست ابلیس» نام دارد که تعداد دیگری از رباعی های زبردست را شامل شده و به تازگی به چاپ دوم رسیده است.

این ناشر به تازگی یک مجموعه شعر کلاسیک را منتشر کرده که تعدادی از غرلیات محمدرضا شالبافان را در بر می گیرد. این کتاب با عنوان «قرار ملاقات پشت سعدیه» چاپخانه را ترک کرده و توزیعش ظرف روزهای اخیر آغاز شده است.

بین کتاب های تازه چاپ این ناشر، می توان دو مجموعه شعر سپید را نیز مشاهده کرد. یکی از این مجموعه ها، «ماراتن در بالکن» سروده سعید آرمات است. مجموعه شعر سپید دیگری هم که به تازگی توسط نیماژ به چاپ رسیده، «عاشقانه های جنگ» است که تعدادی از سروده های رضا کاظمی را در بر می گیرد.




منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
کارگاه چاپ و تولید طرح باران