سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



پدرم اصرار دارد با دختر عمويم ازدواج کنم


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.09 - 19:41

پدرم اصرار دارد با دختر عمويم ازدواج کنم

خراسان/ پسري 19 ساله هستم. پدرم به ازدواج من با دختر عمويم اشتياق زيادي دارد، اما من علاقه خاصي به دختر عمويم ندارم. ناراحتم از اين که پدرم انتخاب همسر آينده ام را به عهده خودم نمي گذارد.
مخاطب گرامي، قبل از هر چيز لازم است شما معيارهاي خود را براي انتخاب همسر مشخص کنيد و هر وقت آمادگي هاي لازم براي ازدواج را کسب کرديد، دختر عموي خود را نيز به عنوان يکي از گزينه ها مد نظر داشته باشيد و اگر او با معيارهاي شما مطابقت نداشت با دلايل منطقي پدرتان را متقاعد کنيد که وي گزينه مناسبي براي شما نيست. توجه داشته باشيد که اگر دلايل کافي براي تصميم خود داشته باشيد پدرتان نيز متقاعد خواهد شد منتهي لازم است توجه شما را به چند نکته کلي جلب کنم تا تحت تاثير احساسات ابتداي دوره جواني تصميم نادرستي اتخاذ نکنيد.
بررسي زمان مناسب براي ازدواج
در پيامک تان نگفته ايد که در حال حاضر به دنبال ازدواج هستيد يا نه. همچنين با توجه به اين که شرايط فعلي خود را توضيح نداده ايد، شايسته است که بدانيد براي پذيرفتن مسئوليت يک زندگي مشترک بايد زمينه هاي لازم فراهم باشد و شما از لحاظ فکري و عاطفي به بلوغ کافي رسيده باشيد و وضعيت تحصيل، سربازي و اشتغال شما تا حدودي مشخص باشد و در زمينه هاي فکري و مالي استقلال نسبي داشته باشيد.
شنيدن دلايل پدرتان
به هرحال شما بايد حرف ها و دلايل پدرتان را درباره پيشنهادش بشنويد و آن ها را تجزيه و تحليل کنيد زيرا به طور قطع، او براي خوشبختي شما تلاش مي کند و به لحاظ شناختي که از شما دارد ممکن است احساس کند که قادر به اتخاذ تصميم مناسب نيستيد؛ بنابراين شما بايد سعي کنيد با مطرح کردن دلايل مناسب به وي اطمينان بدهيد که از آمادگي و بلوغ کافي برخوردار هستيد.
دست برداشتن از لجبازي هاي احساسي
از طرف ديگر فقط به خاطر اين که پدرتان در اين انتخاب دخالت مي کند نبايد موضع گيري احساسي و از روي لجبازي داشته باشيد چون اگر اين گونه باشد ناخودآگاه نسبت به دختر عمويتان ذهنيت منفي پيدا خواهيد کرد و ويژگي هاي مثبت وي را نخواهيد ديد؛ بنابراين بهتر است که او را هم بدون پيشداوري و همانند ديگر گزينه ها مدنظر داشته باشيد و اگر بعد از انجام تحقيق و بررسي هاي کافي به اين نتيجه رسيديد که دختر عموي تان گزينه مناسبي براي ازدواج نيست آن گاه در صدد متقاعد کردن پدرتان برآييد. براي اين کار در يک فضاي صميمي و از طريق گفت و گوي منطقي اقدام کرده و از هرگونه لجبازي و جنجال پرهيز کنيد.
درگير نکردن بي دليل ذهن تان
اگر اکنون شرايط ازدواج نداريد بهتر است که ذهن خود و ديگران را درگير مسئله اي که اکنون قرار نيست اتفاق بيفتد نکنيد و در زمان مناسب به آن بپردازيد زيرا ممکن است در اين فاصله يک سري از عوامل تغيير کند و چه بسا که اين اتفاقات و تغييرات باعث شود که نظر شما يا پدرتان نيز عوض شود؛ بنابراين سعي کنيد با گرفتن يک تصميم عجولانه خود را محدود نکنيد تا بتوانيد در آينده با توجه به اقتضاي شرايط و موقعيت خود بهترين تصميم را بگيريد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
قتل بخاطر اصرار به ازدواج