سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چرا برخی‌ها ساکتند و در دهان انگلیس نمی‌زنند؟ چرا از اینها تبری نمی‌جویید؟


به  گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله مدرسی یزدی تاکید کرد: شرم آور است که دولت پر سابقه در تزویر و جنایت انگلیس بیاید مردم ایران را هدایت کند که به چه کسانی رأی بدهید و چگونه رأی بدهید که کسانی وارد مجلس خبرگان رهبری یا مجلس شورای اسلامی نشوند.

وی تاکید کرد: عده ای هم نشسته اند و حرفی نمیزنند. محکوم کنید! بزنید در دهان آنها! رسوا کنید آنها را. مردم را بیدار کنید.

این کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان با طرح این پرسش که چرا اینچنین است که بعضی خواب هستند؟! افزود: چرا هیچ حرکتی و هیچ بیانی روشنگرانه و جدی از خودشان نشان نمیدهند؟! چرا در طرحهایی که دشمن برای ملت آماده میکند، عامل میشوند و خلأهای پازل دشمن را پر میکنند؟! رسماً اعلام کنید! در دهن انگلیس و بنگاه های تبلیغاتی انگلیس بزنید! تبری بجویید از اینها!

آیت‌الله مدرسی یزدی در پایان تاکید کرد: هرکس صادقانه تبری جست، میتواند مورد تأیید ملت قرار بگیرد و هر کس [تبری] نجست ملت نباید روی خوشی به او نشان دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پرتاب آب دهان در لیگ برتر انگلیس