سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تکذیب یک شایعه شهاب‌سنگی دیگر


اخیرا شایعه‌ای پخش شد مبنی بر اینکه در حوالی جیرفت، یک شهاب‌سنگ به خانه‌ای برخورد کرده و موجب تخریب آن شده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه ایران در این رابطه نوشت: شایعه سقوط شهاب سنگ در شهر جبالبارز جیرفت تکذیب شد. شهاب شهابی، بخشدار جبالبارز جیرفت گفت هیچ اثری از سقوط احتمالی شهاب سنگ در این شهر وجود ندارد و صدای انفجاری که بامداد یکشنبه در شهر شنیده شد، احتمالاً ناشی از انفجار کپسول گاز بوده است.

ساعت چهار بامداد صدای انفجاری مهیب در یکی از خانه‌های شهر جبالبارز جیرفت شنیده شد و بر اثر آن آشپزخانه این خانه که در گوشه حیاط قرار دارد دچار آسیب جدی شد. شدت انفجار به برخی خانه‌های همجوار هم آسیب جزئی رساند و خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشته است.

در نخستین ساعات صبح به نقل از رفتگران شهرداری جبالبارز گفته شد یک شهاب سنگ به این خانه برخورد کرده است. یکی از این رفتگران به خبرنگار ما گفت: یک نور شدید همراه با دود را در آسمان دیده که به سمت محله‌ای که خانه در آن قرار دارد کشیده شد و بعد از چند ثانیه صدای انفجار آمد اما بخشدار جبالبارز با تکذیب این موضوع گفت هیچ اثری از سقوط شیء از خارج خانه وجود ندارد و اثری از سنگ آسمانی هم در محل دیده نشده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به نشت گاز و پراکنده شدن آن در فضای اتاقک انباری و در پی آن انفجار ناشی از اتصال برق یخچال واقع در محل این حادثه رخ داده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تکذیب شایعه ریزش سقف در مکه