ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مکانی برگردد به باشگاه احضار می‌شود


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 20:36

مکانی برگردد به باشگاه احضار می‌شود

ایسکا نیوز/ یکی از حاشیه هایی که این روزها در سرزمین سرخ ها در حال رشد و نمو می باشد به تعریف و تمجید مدافعان پرسپولیس از رحمتی و ناراحتی سوشا مکانی از این اتفاق است.
حرف و حدیث در خصوص ناراحتی سوشا از 2 کاپیتان تیمش و اینکه قرار است بنگر و نورمحمدی در تعطیلات نیم فصل دروازه بانی جدید را به جمع سرخ ها اضافه کنند باعث شده که بازار پیغام و پسغام میان این نفرات داغ باشد.
با اینکه علیرضا نورمحمدی در صفحه شخصی اش نوشت که این حرف ها شایعه ای بیش نیست اما بنگر با تاکید بر اینکه رحمتی بهترین دروازه بان ایران است به حاشیه ها دامن زد. از سوی دیگر مکانی هم با فرستادن پیغامی به 2 مدافع تیمش گفت که او هم می تواند از مدافعان لیگ به خصوص استقلال! تعریف کند.
این حواشی باعث شده که پرسپولیسی ها منتظر بازگشت دروازه بان تیمشان از اردوی تیم ملی باشند تا با دعوت او و دو مدافع حاشیه ساز، تکلیف این موضوع را روشن کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تولد سوشا مکانی در باشگاه پرسپولیس