سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صدور ابلاغ قضایی برای 450 نفر از قضات سازمان تعزیرات/ تهیه برنامه پنج ساله سازمان


به گزارش خبرنگار قضایی فارس علیرضا جمشیدی رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور عصر امروز در مراسم گردهمایی روسای سازمان های تعزیرات سراسر کشور با اعلام این مطلب، گفت: امروز بعد از یازده ماه حضورم با کاری فشرده و جدی و همه جانبه و حمایت وزیر توفیق این بود که 450 نفر را که حایز شرایط قضاوت هستند ارزیابی کرده و برایشان ابلاغ صادر شد.

وی افزود: این اقدام دو مزیت دارد یکی اینکه در راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گام مهمی برداشته می‌شود تا کسانی که حائز ابلاغ هستند احکامشان هم قاطع تر خواهد بود و همچنین یک تحول مالی هم برای قضات خواهد داشت.
جمشیدی گفت: یکی دیگر از اقدامات این بود که در قانون برنامه ششم چند حکم مهم برای سازمان تعزیرات در نظر گرفت که در صورت تصویب از سوی مجلس می‌تواند سازمان تعزیرات را متحول کند و یک پنجم بار رسیدگی ها را کاهش می‌دهد.
رییس سازمان تعزیرات گفت: در سال جاری برنامه پنج ساله تعزیرات را تهیه کردیم که تا چند ماه دیگر اماده ابلاغ می‌شود.
وی گفت: هفت محور و 23 برنامه در این سند دیده شده است که بعد از ابلاغ اجرایی خواهد شد.
جمشیدی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات تصویب یگان انتظامی تعزیرات هست که در حال گذراندن مراحل پایانی خودش است.
وی گفت: برنامه‌های ما بیشتر بر نظام پیشگیری از وقوع و همچنین تحول نوسازی استوار بوده است.
وی در بخش پایانی سخنانش به افزایش 112% درصدی بودجه این سازمان خبر داد و گفت: این افزایش ما را از چشم داشت به برخی منابع دیگر بی نیاز می‌کند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه به این خبر http://fna.ir/DO5CD9

این خبر را به اشتراک بگذارید


ویدیو مرتبط :
برنامه های سازمان تعزیرات حکومتی