«اسکورسیزی» زندگی یک پیانیست را به سینما می‌آورد


«مارتین اسکورسیزی» قصد دارد تهیه‌کنندگی فیلمی بر اساس زندگی «بایرون جنیس» پیانیست سرشناس آمریکایی را بر عهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمپانی «پارامونت» با همکاری «مارتین اسکرسیزی» فیلم زندگی‌نامه «بایرون جنیس» موسیقیدان سرشناسی آمریکایی را بر اساس کتاب شرح حال «شوپن و فراسوی آن: زندگی فوق‌العاده من در موسیقی و غیرعادی» به سینما خواهد آورد.

«بایرون جنیس» بیشتر به سبب رپرتوارهای فوق‌العاده‌اش شامل «بتهوون»، «موتسارت»، «راخمانینف» و «پروکفیف» و با تعلق ویژه به موسیقی قرن نوزدهمی «فردریک شوپن» شناخته شده است.

«مارتین اسکورسیزی» هم اکنون مشغول ساخت فیلم «سکوت» براساس رمان برنده جایزه نوشته «شوساکو اندو»، نویسنده ژاپنی در سال 1966 است که پیش ازاین دوبار در سال‌های 1971 به کارگردانی «ماساهیرو سینودا» و در سال 1996 به کارگردانی «ژائو ماریو گریلو» به سینما آمده بود. داستان فیلم «سکوت» براثر رویدادی واقعی و درباره یک مُبلغ آئین مسیحیت در قرن هفدهم با بازی «لیام نیسون» است که به ژاپن سفر می‌کند و در آنجا مجبور می‌شود دین مسیحیت را تکذیب کند و از آن روی برگرداند. دو کشیش جوان‌تر با بازی «آدام درایور» و «آندرو گارفیلد» که برای نجات این مبلغ راهی ژاپن می‌شوند نیز به سرنوشتی مشابه دچار می‌شوند.

کمپانی پارامونت مسئولیت توزیع سه ساخته اخیر اسکورسیزی شامل «گرگ وال استریت»، «هوگو» و «جزیره شاتر» را بر عهده داشته است و قرار است تاریخی را برای اکران فیلم «سکوت» نیز اعلام کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آنونس زیباتر از زندگی | تله سینما teleicinema.ir