سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاکنون 19 عضو نیروی هوایی آمریکا در جریان «عملیات علیه داعش» کشته شده‌اند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه از کشته شدن 19 عضو نیروی هوایی آمریکا در جریان عملیات‌های یک سال گذشته این کشور که به بهانه مقابله با داعش صورت گرفته، خبر داد.

به نوشته پایگاه «اسپوتنیک»، «دبورا لی جیمز» رئیس نیروی هوایی ارتش آمریکا که بالاتر از فرمانده نیروی هوایی، عالی‌ترین مقام این نیرو به شمار می‌آید، به خبرنگاران، گفت: «ما 19 نفر از اعضای نیروی هوایی را از دست دادیم، که هشت نفر آن‌ها بر اثر اقدامات دشمن کشته شدند. عملیات هوایی علیه داعش، از نیروهای ما و هواپیماهای ما تلفات می‌گیرد.»

ساعاتی قبل از اظهارات این مقام آمریکایی، کاخ سفید اعلام کرد که قرار است ارزیابی دولت از آمار کشته‌های غیر نظامی و شبه نظامی در جریا عملیات‌های ارتش در 6 سال گذشته را منتشر کرده و از این پس به صورت سالانه این آمار را به روز کند. 

با این حال گفته می‌شود که قرار است آمارهای مربوط به سوریه و عراق از این گزارش مستثنا شوند.

انتهای پیام/ق


ویدیو مرتبط :
آخرین عملیات نیروی هوایی عراق بر علیه داعش