سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عمر باتری نکسوس 6 پی (Nexus 6P) مشخص شد


nexus 6p (3)

نکسوس 6 پی (Nexus 6P) اولین همکاری گوگل و هواوی است که مشخصا همکاری رسمی با گوگل برای ساخت یک نکسوس، برای هواوی یک پیشرفت بزرگ به حساب می آید. نکسوس 6 پی جانشین نکسوس 6 موتورولا می شود و اضافه کردن دوربین بهتر، حسگر اثر انگشت و بدنه تمام آلومینیومی، می خواهد جانشین بر حق این دستگاه باشد. در ادامه می خواهیم نگاهی داشته باشیم به عمر باتری این فبلت 5.7 اینچی گوگل و هواوی، پس با ترنجی همراه باشید.

هواوی و گوگل نکسوس 6 پی (Nexus 6P) را با یک باتری 3450 میلی آمپری همراه کرده است که واقعا انتظارات را بالا می برد. این یعنی 230 میلی آمپر بیشتر از باتری 3220 میلی آمپری نکسوس 6 موتورولا که به صورت پیشفرض با اندروید 5 ارایه شد، این در حالی است که نکسوس 6 پی (nexus 6P) به صورت پیشفرض با اندروید مارشملو که بهینه سازی های ویژه ای در بخش مدت زمان آماده به کار دستگاه استفاده کرده است ارایه می شود. اما نتیجه چیست؟ اجازه بدهید عملکرد را در بخش باتری به تفکیک با هم ببینیم:

Huawei Nexus 6p

همانطور که می بینید مدت زمان وبگردی تا حدود 40 دقیقه نسبت به نکسوس 6 پیشرفت داشته است و اگر افت 5 ساعته در مدت زمان مکالمه را هم در نظر نگیریم، می بینیم که پیشرفت خاصی در عمر باتری وجود ندارد. این نتیجه تست به ما می گوید که اگر روزی 1 ساعت وبگردی، یک ساعت مکالمه و یک ساعت پخش ویدیو داشته باشیم، هر 74 ساعت یعنی 3 روز و 2 ساعت یک بار نیاز به شارژ کردن نکسوس 6 پی است. برای مقایسه می توانید عمر باتری نکسوس 6 را ببینید:

Capture

قبلا در یک تست دیگر از عمر باتری نکسوس 6 پی (Nexus 6P) دیده بودیم که در مجموع باید انتظار عملکرد متوسط در این زمینه را داشته باشیم. به نظر شما عمر باتری نکسوس 6 پی (Nexus 6P) چطور است؟ آیا با توجه به حجم بیشتر و بهینه سازی های اندروید 6 خوب است؟

gsmarenaPhone Arena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی گوشی نکسوس 6P -nexus 6p