بروزرسانی اندروید مارشمالو برای One M9 اچ‌ تی‌ سی آغاز شد


چندی پیش شاهد بروزرسانی رسمی اندروید ۶ برای وان ام ۸ بودیم. اچ‌تی‌سی اعلام کرده که این به روزرسانی از امروز برای وان ام ۹ نیز آغاز شده است. با زومیت همراه باشید.

شکست اچ‌تی‌سی در جلب نظر علاقه‌مندان به پرچمدار سال ۲۰۱۵ این شرکت یعنی وان ام ۹ شکست خورد. برخلاف پرچمدار ۲۰۱۵ سامسونگ که تحول بزرگی را در ظاهر گوشی تجربه می‌کرد، وان ام ۹ از نظر ظاهری نسبت به وان ام ۸ تفاوت چندانی نداشت. کیفیت بالای ساخت، تنها انتظار علاقه‌مندان این شرکت تایوانی از پرچمدارشان نبود. کارشناسان همین حس تکرار را یکی از اصلی‌ترین عوامل شکست این گوشی می‌دانند.

اوایل ماه میلادی جاری اچ‌تی‌سی بروزرسانی اندروید ۶ را برای نسخه‌های آنلاک وان ام ۸ عرضه کرد. در همان زمان وعده عرضه این به روزرسانی برای وان ام ۹ در کمترین زمان ممکن داده شد. حال بعد از گذشت چند هفته اچ‌تی‌سی این بروزرسانی را برای نسخه‌های آنلاک آغاز کرده و کاربران آمریکایی از امروز قادر به دریافت آن هستند. این مساله توسط حساب توییتر Mo Versi نایب رئیس مدیریت محصول اچ‌تی‌سی در آمریکا تایید شده است.

هنوز در مورد زمان دقیق عرضه‌ی این به روزرسانی برای سایر مناطق اطلاعی به بیرون درز نکرده است. با توجه به شروع این بروزرسانی در آمریکا، عرضه‌ی آن در آینده‌ی نزدیک برای سایر مناطق دور از ذهن نخواهد بود. Mo Versi همچنین اعلام کرده است که گوشی وان A9 (که هم اکنون با اندروید ۶.۰ عرضه می‌شود) از امروز به اندروید ۶.۰.۱ بروزرسانی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اچ تی سی One M8 بزودی بروزرسانی به اندروید 5 را دریافت