ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خوروش: «برخی مواقع» در مسائل فنی از نظرات نویدکیا استفاده می‌کنیم/ محرم را با یک بازیکن معمولی مقایسه نکنید!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رسول خوروش بعد از برتری یک بر صفر سپاهان مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران در مورد اینکه آیا محرم نویدکیا با دخالت در کار فرکی و استیماچ باعث رفتن آنها شده است، گفت: محرم جزو اسطوره‌های باشگاه سپاهان است. وقتی باشگاه چنین وضعیتی دارد و تیم نتیجه نمی‌گیرد او اظهار نظرهایی انجام می‌دهد. در واقع محرم آدم احساساتی است که بعضی مواقع براساس احساساتش تصمیم می‌گیرد اما این دلیل نمی‌شود که او با باشگاه سپاهان مشکل دارد. در واقع برخی مواقع او تحمل مشکلات را ندارد.

وی افزود: در بعضی اوقات ما در مسائل فنی از نظراتش استفاده می‌کنیم. می‌دانید مشکل کجاست؟ مشکل آنجاست که شما محرم را با یک بازیکن معمولی تیم‌های دیگر مقایسه می‌کنید. او از بچگی در باشگاه سپاهان بزرگ شده و سال‌ها زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. نویدکیا در دوران اوج فوتبال خود پیشنهادات مالی بهتری از باشگاه‌های دیگر داشته و حتی می‌توانسته به باشگاه‌های دیگر نیز برود اما این کار را انجام نداد و در سپاهان ماند.

خوروش عنوان کرد: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد و باشگاه هم چنین وضعیتی دارد طبیعی است که او ناراحت می‌شود چون روی باشگاه سپاهان عرق دارد. من این موضوع را در مورد محرم بازیکن‌سالاری نمی‌دانم چون همانطور که گفتم نویدکیا با بقیه بازیکنان معمولی تفاوت دارد. در واقع او ماورای بازیکنان دیگر است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مربوطه به مسائل مهندسی ومربوط مسائل فنی است