توهین علنی هواداران به همسر فوتبالیست مشهور!


توهین علنی هواداران به همسر فوتبالیست مشهور!

مطبوعات اسپانیا گزارش کردند هواداران تیم اسپانیول در جریان بازی این تیم مقابل بارسلونا در جام حذفی اسپانیا، به خانواده مدافع کاتالان‌ها توهین کردند. پیکه مدتی است با اظهاراتش علیه تیم های رقیب و حتی مسایل سیاسی، تنش و جنجال می سازد.

به گزارش تابناک ورزشی، شب گذشته در جریان دیدار تیم‌های هم ایالتی اسپانیول و بارسلونا گروهی از هواداران تیم رقیب آبی اناری ها، با در دست داشتن بنری که روی آن به همسر ژرار پیکه دشنام نوشته شده بود، به خانواده مدافع ملی‌پوش بارسا توهین کرده و ناسزا گفتند.

مطابق این گزارش‌ها، رفتار نادرست جمعی از هواداران بارسا تحت تاثیر اظهارات تحقیرآمیز و ناراحت‌کننده پیکه در بازی رفت کوپا دل‌ری انجام شد. وی عنوان کرده بود که هواداران اسپانیول آنقدر کم‌شمار هستند که نمی‌توانند ورزشگاه خانگی خود را پرکنند.

در همین ارتباط البته برخی مطبوعات محلی گزارش کردند یک هوادار تندمزاج اسپانیول که از این اظهارات به خشم آمده بود، همراه با خود سر یک خوک را به خود به ورزشگاه آورده و قصد داشت آن را به سمت بازیکن خط دفاع بارسا پرتاب کند. در حالی که پیکه در بازی دیشب 90 دقیقه روی نیمکت نشست.

در سال 2002 و در دربی رئال و بارسا، هواداران کاتالان‌ به سمت فیگو بازیکن جداشده خود، سر یک خوک را پرتاب کردند که تاریخی شد.

افکار


ویدیو مرتبط :
توهین علنی مجری من و تو سالومه به احسان علیخانی!