فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«زنگ هفت» با موضوع آموزش از راه دور/ برنامه ای شاد همراه با مسابقه


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه زنگ هفت با همکاری گروه آموزش های تخصصی شبکه آموزش سیما باهدف آموزش غیر مستقیم و اطلاع رسانی در قالب برنامه ای شاد و سرگرم کننده در روز های فرد در سه نوبت 15 دقیقه ای ساعت 20 دقیقه بامداد،19 و 21 روی آنتن می رود.

این برنامه به وسیله مسابقه تلفنی جذاب و آموزنده از طریق بازی، سوال، و جدول سعی دارد تا مطالب را از این طریق به مخاطب آموزش و یادآوری کند.

در این مسابقه روی مطالبی مانند اطلاعات عمومی، معارف، ادبیات، مهارت های زندگی، تاریخ، هنر، سلامت، تمرکز، سرعت عمل، حل جدول و... در محیط گرافیکی نوآورانه و جذاب کار شده است.

از دیگر آیتم های این برنامه می توان به معرفی برنامه های شبکه آموزش سیما از طریق خواندن کنداکتور، گفتگو با تهیه کنندگان و عوامل برنامه ساز، گفتگو بامدیران گروه، بازخوانی اخبار مرتبط با آن برنامه، بازگو کردن نظرات مردم در مورد برنامه ها و.. اشاره کرد.

اجرای «زنگ هفت» به عهده احسان پوراسد است و تهیه کنندگی آن را آرش محمدپور برعهده دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برنامه شاد و مسابقه مذهبی برای کودکان