ادای احترام «آرنولد شوارتزنگر» به قربانیان پاریس


ادای احترام «آرنولد شوارتزنگر» به قربانیان پاریس

مهر/ آرنولد شوارتزنگر با حضور در پاریس در میان جمع دوستدرارنش ظاهر شد و در جایگاه یادبود جان باختگان تئاتر باتاکلان ادای احترام کرد و دسته گل گذاشت.
آرنولد شوارتزنگر بازیگر آمریکایی که برای شرکت در کنفرانس تغییرات آب و هوایی به پاریس رفته است در ۲۰ نقطه شهر پاریس حاضر شد و با دوستدارانش دیدار کرد.
شورانزنگر که در کنفرانس سالانه COP۲۱ شرکت کرده دیروز یکشنبه در برابر هتل اقامتش ایستاد و برای علاقه‌مندانش عکس‌هایش را امضا کرد. فرماندار سابق کالیفرنیا که برای شرکت در کنفرانس تغییرات آب و هوایی در پاریس حضور یافته ابراز امیدواری کرد بتواند توجه بیشتری برای استفاده از انرژی سبز و تولید کمتر گازهای گلخانه‌ای در کره زمین جلب کند.
بازیگر نقش اکشن «ترمیناتور» در چند روز آینده بسیار مشغول خواهد بود. یکی از نخستین کارهایی که او به محض ورود به پاریس کرد حضور در محلی بود که در برابر تئاتر باتاکلان برای ادای احترام به جان باختگان حمله تروریستی روز ۱۳ نوامبر ایجاد شده است.
این سیاستمدار سابق نشستی هم با بان کی‌مون دبیرکل سازمان ملل و قانونگذاران فرانسه داشت.
بازیگر ۶۸ ساله هالیوودی دیروز در نشستی مطبوعاتی با حضور جری براون فرماندار فعلی کالیفرنیا نیز شرکت کرد و درباره تلاش‌هایشان برای حفاظت از محیط زیست سخن گفت. او سپس هتل اقامتش را ترک کرد تا پای برج ایفل برود و شمعدانی نمادین را به نشانه حضور نور در برابر تاریکی روشن کند.
آرنولد در برابر دوربین کانال نشنال جیوگرافیک هم حاضر شد. این کانال برنامه تحسین شده‌ای به عنوان «سال‌های زندگی خطرناک» دارد که چندین جایزه برده و درباره افزایش گازهای گلخانه ای و تغییرات آب و هوایی زمین هشدار می‌دهد. بازیگر نقش های اکشن در سطح شهر با گروه فیلمبرداران این برنامه دوچرخه سواری و با مردم دیدار کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ادای احترام آرنولد شوارتزنگر به قربانیان حملات پاریس