ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بابایی: شیرازی اصرار به حضور برادرزاده و برادرش برای کار داشت/ او ۱۳۰ تیم را بدون برنامه فروخته است


مهدی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بررسی اسناد و مدارک فوتبال جنوب غرب تهران، گفت: از بازرسی وزارت ورزش و جوانان در حوزه جنوب غرب مستقر شدند،  تا به دلیل شکایت هایی که از هیات فوتبال وجود داشته اسناد و مدارک را بررسی کنند. این مسائل به خاطر سوء مدیریت هیات فوتبال رخ می‌دهد.

وی افزود: من کاری به این شکایت‌ها ندارم ولی خود ما در حوزه جنوب غرب با مشکلات زیادی روبرو بودیم. حدود یک سال قبل حبیب‌الله شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران برادرش را برای فعالیت در حوزه جنوب غرب به ما معرفی کرد. او خیلی به ما اصرار داشت که برادرش در آنجا مشغول به کار شود. سپس پس از مدتی دختر برادرش را هم به آن‌جا فرستاد. بعد از مدتی او با دبیر و رئیس امور اداری تحت مسئولیت من به مشکل برخورد و می‌گفت دبیرت را عزل کن و وقتی من دلیلش را می‌پرسیدم می‌گفت این کار را به خاطر حرفهایی که او پشت سرش (حبیب‌الله شیرازی) زده انجام بده.

رئیس هیات فوتبال جنوب غرب تهران یادآور شد: بنده با این کار مخالفت می‌کردم می‌گفتم شاید دبیر من انتقادی مطرح کرده و نباید به دلیل اینکه او با برادر شما مشکل دارد از کار برکنار شود. این درحالی بود که برادر شیرازی ساعت 11 به محل کار می‌آمد و ساعت 12 و نیم محل کار را ترک می‌کرد. با این وجود او حقوق کامل دریافت می‌کرد.

وی افزود: شیرازی چند بار با من تماس گرفت و می‌خواست برادرش را به عنوان ناظر سرپرست زمین‌ها معرفی کند با وجود فشار فراوانی که او آورد زیر بار نرفتم تا اینکه در یک بازی برادرش به داورها گفت باید مسابقه تعطیل شود اما داورها این کار را نکردند. معاون اجرایی من هم تاکید داشت باید بازی انجام شود و این اتفاق افتاد. همین مسئله هم اختلافاتی را به وجود آورد پس از این اتفاق 10-12 روز برادر و دختر برادرش در محل کار حاضر نشدند و وقتی بار دیگر به محل کار آمدند نایب رئیس بانوان هیات جنوب غرب از دختر برادر شیرازی پرسید چرا در محل کار حضور پیدا نمی‌کرد که او گفت عمویش به آنها گفته بود به محل کار نیایند. نایب رئیس بانوان ما هم به او گفت مگر مسئول محل کار آن‌ها شیرازی است که آن‌ها به حرف او گوش می‌دهند.

بابایی در ادامه تاکید کرد: پس از این اتفاق من عذر هر دو نفر را خواستم و اعلام کردم دیگر برادر و دختر برادر شیرازی به محل کار نیایند. پس از این اتفاق شیرازی با رئیس کمیته داوران هیأت جنوب غرب تماس گرفت و اعلام کرد باید مسابقات آن روز را تعطیل کنند. رئیس کمک داوران هیات جنوب غرب هم از ترس اینکه نکند عزل شود مسابقات را برگزار نکرد. این اتفاق مشکلات زیادی برای ما به وجود آورد و همه مسئولان تیم‌ها روی سر ما ریختند و درخواست خسارت کردند.

رئیس هیأت فوتبال جنوب غرب یادآور شد: وقتی اختلافات بالا گرفت با گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان تهران جلسه گذاشتیم و با توجه به اینکه اختلافات بالا گرفته بود او از من خواست تا به کارم ادامه دهم و جایی نروم.

وی در پایان تاکید کرد: اخیراً بسیاری از حوزه‌ها و توابع درخواست عزل شیرازی را از مجمع داشتند و این به خاطر سوء مدیریت او بوده است تاکنون 130 تیم را بدون برنامه به فروش گذاشته اند و ما را به بخش محلات تبدیل کردند. در گذشته دو تیم از حوزه‌های ما به دست یک می‌رفتند اما الان حوزه‌ها عملا به بخش محلات تبدیل شده‌اند چرا که یک رده دیگر قبل از دسته یک تشکیل شده و فشار زیادی را به مسئولان برگزار کننده مسابقات وارد کرده است. البته خیلی‌ها جرات ندارد این مسائل را بیان کنند اما فکر می‌کنم کم کم این مشکلات رسانه‌ای شود و خیلی از مسائل روشن خواهد شد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/OZ4DL9


ویدیو مرتبط :
اصرار به حضور