سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



داستان «بانوی فلسطینی» و ۳۱ سال مادری برای «سمیر قنطار»


داستان «بانوی فلسطینی» و ۳۱ سال مادری برای «سمیر قنطار»

تسنیم/ ام جبر بانوی فلسطینی که در زمان اسارت ۳۱ ساله شهید سمیر قنطار به ملاقات او در زندان‌های اسرائیل می‌رفت ۳ شب قبل از شهادت سمیر خواب شهادت او را دیده بود.

به گزارش شبکه خبری المیادین، "ام جبر وشاح" بانوی فلسطینی ساکن غزه است که در دوران اسارت شهید قنطار، پس از این که اسرائیل هرگز اجازه ملاقات خانواده های لبنانی با فرزندان اسیرشان را نمی داد، سمیر را به فرزندی قبول کرد و در طول 31 سال اسارت، همیشه به ملاقاتش می رفت و از یک دختر فلسطینی برای او خواستگاری کرد. وی معروف به مادر فلسطینی اسیر قنطار بود.

سمیر هم بند "جبر" پسر این بانوی فلسطینی بود. وقتی که "جبر" از اسارت رهایی یافت، ام جبر سالیان طولانی تا آزادی شهید قنطار به ملاقاتش می رفت و پس از آزادی از اسارت هم، ام جبر به لبنان رفت و با فرزندش دیدار کرد.

امروز "ام جبر" پس از شنیدن خبر ترور سمیر قنطار که در دوران اسارت لقب قدیمی ترین اسیر دربند رژیم صهیونیستی را با خود داشت، مجلس عزای برای ایشان در غزه دایر کرده و شهروندان فلسطینی با حضور در این مجلس، شهادت سمیر قنطار را به او تبریک و تسلیت گفتند.

ام جبر امروز صبح پس از شنیدن خبر ترور قنطار گفته بود که سه روز پیش در خواب دیدم که پسرم سمیر شهید شده است و شهادت او را در خواب دیدم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
کلیپ بسیار زیبای -الیوم اکتمل النصر- در مورد آزادی سمیر قنطار توسط حزب الله