سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شلیک موشک بالستیک ارتش یمن/ انهدام ناوچه متجاوزان و کشته و زخمی‌شدن 80 مزدور


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع نظامی به خبرگزاری رسمی یمن (سبا) گفت: یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک ناوچه جنگی متجاوزان را که در تلاش برای پیشروی به‌سمت ساحل منطقه الفازه در «خحش الخوخه» در استان الحدیده بود، هدف قرار داد.

این منبع افزود: موشک‌ها با دقت به ناوچه اصابت کرد و صدای انفجارهای شدید به گوش رسید و ستون‌های آتش به آسمان برخاست.

به‌گفته این منبع، یک فروند بالگرد آپاچی متجاوزان بعد از این حمله بر فراز آسمان الخوخه به پرواز درآمد.

کشته و زخمی‌شدن بیش از 80 مزدور

در همین حال، بیش از 50 نفر از عناصر مزدور وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در غرب استان مأرب کشته و حدود 30 نفر از آنها زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی المیادین با اعلام این خبر افزود: این مزدوران در تلاش برای پیشروی به‌سمت منطقه هیلان در غرب استان مأرب در شمال شرقی یمن بودند.

شلیک موشک بالستیک قاهره

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، محل تجمع مزدوران سعودی در یکی از مناطق استان جوف را به‌وسیله یک موشک بالستیک هدف قرار دادند.

شبکه العالم با اعلام این خبر افزود: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این عملیات یک موشک بالستیک «قاهر1» را به محل تجمع مزدوران در منطقه «بیر المرازیق» شلیک کردند.

حمله جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف

جنگنده‌های ارتش سوریه روستای القداح در بخش الخوخه در استان الحدیده و فرودگاه این استان را بمباران کردند.

این جنگنده‌ها همچنین سه بار دو کارخانه آهن و چوب را در دوراهی الصلیف در این استان هدف قرار دادند.

یک شهروند یمنی نیز در حمله هوایی سعودی‌ها به منطقه الباطنه در بخش «حرف فیان» در استان عمران به شهادت رسید.

جنگنده‌های سعودی کوه المرحه مشرف بر شهر عمران را نیز بمباران کردند که باعث خسارت‌های زیادی به خانه‌های مردم و اموال عمومی شد.

جنگنده‌های متجاوزان یک خودروی غیرنظامی را در جاده ناحیه حصیر السلام در منطقه حباب در بخش صرواح در استان مأرب هدف قرار دادند که به شهادت یک پدر و پسر منجر شد.

یک کودک نیز در حمله هوایی سعودی به خانه‌ای در بخش رازح در استان صعده زخمی شد.

این بخش همچنین هدف حمله موشکی متجاوزان سعودی قرار گرفت.

جنگنده‌های سعودی منطقه الازقول در بخش سحار در استان صعده را نیز بمباران کردند.

هواپیماهای ائتلاف سعودی پل حجلان در منطقه صرواح را نیز هدف قرار دادند.

سه شهروند یمنی نیز در پی حمله جنگنده‌های متجاوز به سه کامیون حامل میوه و تره‌بار در منطقه المطمه و دشت خارد در استان جوف شهید شدند. منطقه الغیل نیز هدف چهار بمباران قرار گرفت.

حمله یک فروند هواپیمای بدون سرنشین به منطقه دشت الحسین در بخش دمنه خدیر استان تعز نیز به شهادت یک یمنی و زخمی‌شدن شمار دیگری منجر شد.

بندر و شهر المخا و روستای الذنب در منطقه الاقروض در بخش المسراخ نیز شاهد بمباران بود.

گلوله‌باران مواضع سعودی در جیزان

یک منبع نظامی در منطقه جیزان در خاک عربستان اعلام کرد که دو تک‌تیرانداز سعودی در دو موضع نظامی الفریضه و قائم زبید در این منطقه هدف قرار گرفته و کشته شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین یک خودروی نظامی سعودی را در سمت موضع نظامی الرمضه از کار انداختند.

واحد موشکی و توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز شهر الخوبه و مواضع نظامی سعودی در القرن و جنوب الکبری و سایر مواضع در مجاورت محور شمالی شهر الخوبه را گلوله باران کردند.

این واحد همچنین مواضع کرس جوبح، شبکه المصفق، أبوهمدان، الرمیح، الجبوح، السرداح و مثلث المثنى را با دهها فروند موشک و گلوله توپ هدف قرار داده خسارات و تلفاتی را به ارتش سعودی وارد کردند.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
لحظه شلیک موشک بالستیک یمن به متجاوزان سعودی