ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرمربی تیم ملی دانشجویان طارمی،شهباززاده و عالیشاه را می خواهد


ورزش > لیگ برتر - تسنیم نوشت:سرمربی تیم ملی دانشجویان گفت که استقلال بزرگترین تیم آسیا است که موفق به شکست این تیم شدند.

فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان گفت: این بازی به مناسبت گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی برگزار شد و ما خیلی خوشحالیم که دِین‌مان را به آنها ادا کردیم. اگر الان در آرامش هستیم به لطف ایثارگری‌های آنان بود.

وی افزود: ما بزرگترین تیم آسیا را شکست دادیم. درست است که ما برای این دیدار فقط 2 روز تمرین کردیم اما اردوهای مداومی داشتیم و تیم هماهنگی را روانه این بازی کردیم. ما بازی‌های تمام تیم‌های کشورمان را نگاه می‌کنیم و به شهرستان‌ها می‌رویم تا بازیکنی مستعد از لیست‌مان جا نماند. نگاه‌مان تنها به تهران نیست.

سرمربی تیم ملی دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: سجاد شهباززاده هم جزو بازیکنان دانشجو است. او بازیکن مستعد و خوبی است که می‌تواند به ما کمک کند. متاسفانه فرصت نکردیم در این اردوها شهباززاده را دعوت کرده و از وی استفاده کنیم. قطعا به مسابقات یونیورسیات جهانی در چین تایپه نزدیک شویم، او را هم به تیم دعوت خواهیم کرد. امید عالیشاه و مهدی طارمی هم بازیکنانی هستند که مد نظر ما بوده و می‌توانند به تیم دانشجویان کمک کنند. امیدوارم این بازیکنان بیایند و در کنار ما باشند تا تیمی قدرتمند راهی مسابقات چین تایپه کنیم.

251 43


ویدیو مرتبط :
شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نشد - سرمربی ساحلی انتخاب