سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شعبه تایوان سونی موبایل شایعات در مورد ساخت تلفن هوشمند اکسپریا اکس پریمیم را رد کرد


چندی پیش که سونی خبر ساخت موبایل های سری اکس خود را مطرح کرد بسیاری یقین یافتند که باید با خانواده Z خداحافظی کنند. تا به اینجای کار هم این کمپانی سه محصول مختلف از سری اکس را معرفی کرده و آخرین خبر منتشر شده در این باره آن است که شرکت مورد بحث قصد دارد نسخه چهارمی را هم تحت عنوان اکسپریا اکس پریمیوم به این مجموعه بیافزاید.

طبق شایعات این موبایل یک نمایشگر HDR را در خود جای داده که در صنعت تلفن همراه نخستین محسوب می گردد. حال اگر بی صبرانه منتظر معرفی چنین دستگاهی از سوی شرکت ژاپنی مورد بحث بوده اید، خبر ناخوشایند برای شما اینکه چنین شایعه ای صحت ندارد.

براساس گزارشی  که توسط سایت ePrice و به نقل از جی اس ام آرنا منتشر گردیده، واحد تایوان سونی موبایل اعلام کرده چنین محصولی قرار نیست به بازار بیاید.

البته مشخص نیست که چرا تا به اینجای کار صرفا شعبه تایوان این واحد خبر ساخت اکسپریا اکس پریمیم را رد کرده و انتظار می رفت که دیگر شعبات آن در آمریکا و کشورهای دیگر نیز به شکلی متحد این خبر را اعلام نمایند.

در مورد عبارت HDR هم باید بگوییم که از سرواژه های High Dynamic Range گرفته شده و معمولا هم در حوزه عکاسی به کار گرفته می شود، جایی که عکس ها با میزان اکسپوژرهای مختلف از یک سوژه گرفته می شوند و در ادامه با یکدیگر ترکیب می گردند تا بهترین تصویر به دست آید. نمایشگرهای HDR هم به احتمال زیاد چنین مشخصه ای خواهند داشت.


ویدیو مرتبط :
اکسپریا Z2 بهترین تلفن هوشمند سونی ...