فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



لیگ علمی آموزش دوره اول متوسطه در گیلان برگزار شد


لیگ علمی مرحله استانی آموزش دوره اول متوسطه ویژه پسران در دبیرستان دکتر شریعتی و برای دختران در دبیرستان صدیقه کبری (س) رشت برگزار شد.
رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این طرح استانی برای اولین بار در سه مرحله مدرسه ای، منطقه ای و استانی برگزار شد.
حجت الله قربان زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مرحله منطقه ای این لیگ علمی، یک هزار و 724 تیم پنج نفره با هم رقابت کردند که پس از کسب حد نصاب ، 108 تیم به مرحله استانی راه یافت.
وی با بیان این که این لیگ در دو سطح یک و دو برگزار شد، اظهار کرد: سطح یک ویژه دانش آموزان مدارس خاص شامل استعدادهای درخشان، هیات امنا ، نمونه دولتی و سطح دو شامل دانش آموزان واحدهای آموزشی عادی است.
وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان مدارس سطح یک در مرحله منطقه ای برای راهیابی به مرحله استانی بایستی حداقل 80 درصد سووالات ریاضی، علوم، زبان انگلیسی و ادبیات فارسی و دانش آموزان واحدهای آموزشی سطح دو باید به 70 درصد سووالات این دروس پاسخ می دادند.
رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: تقویت کارگروهی، تعامل و همفکری، ایجاد انگیزه در دانش آموزان، ارتقاء سطح علمی دانش آموزان و شناسایی و هدایت دانش آموزان مستعد از جمله اهداف برگزاری این لیگ علمی است.
وی یادآور شد: تیم های برتر مرحله استانی اول تا سوم در هر سطح در مراسمی در مرداد ماه امسال تجلیل خواهند شد.
بیش از 365 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.
7286/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دمو هشتم آموزش طلایی متوسطه دوره اول