ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سئوال نمایندگان كنفدراسیون آسیا و یوفا درباره حق پخش تلویزیونی در ایران


به گزارش ایرنا از سازمان لیگ، هیات ویژه ای از كنفدراسیون فوتبال آسیا و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برای ارزیابی وضعیت حق پخش تلویزیونی لیگ ایران به تهران سفر كرده اند.
الكس فیلیپس مشاور یوفا، فیل لاینز مشاور و متخصص حق پخش تلوزیونی یوفا و شاهین رحمانی از مدیران كنفدراسیون فوتبال آسیا و مشاور گروه كارشناسی هفته گذشته به ایران آمدند و محمدرضا ساكت مدیر بازاریابی سازمان لیگ نیز این هیات ویژه را همراهی كرد.
این گروه مشاوران، دو مسابقه لیگ برتر بین تیم های سایپا با سیاه جامگان و پرسپولیس با استقلال را از نزدیك تماشا كردند.
قرار است این هیات ویژه ارزیابی خود از حق پخش تلویزیونی فوتبال ایران را به طور رسمی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارایه كند.
محمدرضا ساكت مدیر بازاریابی سازمان لیگ درباره حضور این هیات ویژه در ایران اظهار داشت: این هیات ویژه از موضوع حق پخش تلویزیونی فوتبال ایران ارزیابی به دست آوردند. سئوال اساسی آنها پایین بودن میزان حق پخش تلویزیونی است. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را می كند تا حقوق قانونی خود را در مورد حق پخش تلوزیونی به اثبات برسانند و در این راستا از كنفدراسیون آسیا هم در خواست كرده ایم كه برای احقاق حق فوتبال و لیگ برتر كمك كنند.
مدیر بازاریابی سازمان لیگ خاطرنشان كرد: دیروز (جمعه) جلسه اختصاصی با حضور علی كفاشیان رئیس فدراسیون، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، محمود اسلامیان نایب رئیس اول فدراسیون با این هیات ویژه برگزار شد كه در این جلسه مسائلی در مورد حق پخش تلویزیونی در فوتبال ایران و جهان بیان شد.
ساكت گفت: ارزیابی این هیات ویژه از لیگ ایران بسیار مثبت است و متعقدند كه ما لیگ قدرتمندی داریم و لیگ برتر ایران در قاره آسیا در میان لیگ های معتبر آسیا قرار دارد.
ورزشی 2024**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شرایط نمایندگان فوتبال ایران در آسیا