گران قیمت ترین لباس عروس های دنیا | دریک برند- آخرین اخبار برندها،بازار، مد ، زیبایی و سلامت -آکا


,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

گران قیمت ترین لباس عروس های دنیا | دریک برند- آخرین اخبار برندها،بازار، مد ، زیبایی و سلامت -آکامد,زیبایی,زنان,بانوان,دریک,دریک آنلاین,برند,اقتصاد بانوان

آکاایران: گران قیمت ترین لباس عروس های دنیا | دریک برند

عروسی برای اکثر افراد یکی از مهمترین وقایع زندگی است و هر کس سعی می کند به بهترین شکل ممکن برگزارش کند تا آن را به یک رویداد شگفت انگیز و به یاد ماندنی تبدیل کند. معمولا زمان و هزینه زیادی برای تدارک عروسی صرف می شود حتی مهمان ها هم به دنبال خرید لباس نو می روند. مهم ترین افراد عروسی بدون شک زوجین هستند که ظاهر آنها اهمیت ویژه ای دارد. به گزارش دریک برند در ادامه با ۱۰ مورد از گرانقمیت ترین لباس عروس های دنیا آشنا شوید.

۱۰- لباس عروس Carat Gems 

$۱۶۰,۰۰۰

لباس عروس چینی است که در سال ۲۰۰۷ دوخته شد و در بوتیک Jiangxi Province در Shangrao به نمایش گذاشته شد. از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده شده و سنگ های قیمتی بکار رفته در آن از یک جواهری معنبر در هنگ کنگ خریداری شده اند.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

۹-لباس عروس Platinum

$۲۵۰,۰۰۰

این لباس هم توسط یک طراح چینی طراحی شده است. یکی از گران ترین لباس هاست که از پارچه ای با ابریشم و نخ پلاتین درست شده است. درخشندگی با شکوه و تم قرمز رنگی دارد که آن را منحصر به فرد ساخته است.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

۸- لباس عروس Mauro Adami

$۳۷۵,۰۰۰

توسط  استاد مد ایتالیایی Mauro Adami طراحی شده، دست دوز  بوده و از ابرشم و نخ پلاتین در آن استفاده شده است.  علاوه بر این از گلدوزی نفیس و خط گردن ظریف آن احساس شگفت زنانه ای و یک حق امتیاز ویژه به هر عروس می دهد.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

۷- لباس عروس Amal Alamuddin’s Oscar De La Renta Gown

$۳۸۰,۰۰۰

لباس عروسی یک وکیل متولد لبنان که به سرعت به یکی از پرطرفدار ترین لباس عروس ها تبدیل شد. به دلیل خلاقیت فوق العاده در این لباس افسانه ای و با شکوه، برای هر طراح یکی از محبوب ترین طرح  ها به شمار می آید.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

۶- لباس جیوانچی Kim Kardashian

$۴۰۰,۰۰۰

این لباس توسط Riccardo Tisci طراحی شده، در زمره گران ترین لباس های دنیا و تقریبا هم قیمت با لباس عروسی کیت میدلتون  بوده است.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

۵-لباس عروسی Kate Middleton

$۴۰۰,۰۰۰

لباس عروسی است از گران قیمت ترین پارچه، ساتن گازار و تور انگلیسی  Cluny که توسط طراح  Sarah Burton طراحی شده است. یک طراحی کامل و ایده آل برای هر عروس و هر خانمی که می خواهد در ِک روز خاص بدرخشد.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

۴- لباسDanasha Luxury Gown

$۱٫۵ Million

لباس لوکسی که توسط طراح Danasha Luxury and Jad Ghandour تولید شده و از ۷۵ قیراط آنتورپ دست چین همراه با الماس بلژیکی و ۲۵۰ گرم طلای ۱۸ عیار در آن استفاده شده است.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

۳- لباس عروس Peacock

۳$۱٫۵ Million

یک لباس عروس واقعا خاص و یونیک در تاریخ مد که توسط طراح Vera Wang با پر طاووس طراحی شد.  این لباس عروسی منحصر به فرد که در سال ۲۰۰۹  با هزینه $ ۱٫۵ میلیون به لباس عروسی گران قیمت و لوکس در سراسر جهان تبدیل شد و  آنچنان فوق العاده است که تنها می توان پس از دیدن لباس آنرا ارزیابی کرد.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

۲- لباس طلای سفید Yumi Katsura

 $ ۸٫۵ Million

لباسی که توسط طراح ژاپنی  Yumi Katsura  با طلای سفید، بهترین ابریشم و ساتن و با مجموعه ای از سنگ های قیمتیعرضه شد. این کار به صورت دست دوز با گلدوزی زری بوده و از نزدیک به ۱،۰۰۰ مروارید و ۵ قیراط الماس طلا سفیدگرانبها، ۸٫۸ قیراط الماس سبز در آن استفاده شده و  آن را به شاهکار مبدل ساخته است.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

۱-لباس  عروسی الماس

$۱۲ Million

همکاری قابل توجه بین طراح Renee Strauss و جواهری Martin Katz  با تولید چشمگیر و زیبا لباس شب عروسی از الماس که گران قیمت ترین لباس در جهان نحسوب می شود. لباس خیره کننده ای است با بهترین پارچه و ۱۵۰ قیراط الماس فیشنت طراحی شده توسط هنرمندان معروف ، آن را به زیباترین و شیک ترین لباس در تاریخ مد تبدیل کرده است.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]


ویدیو مرتبط :
لباس گران قیمت- اعتماد- اتحادیه صنف پوشاک- لباس ایرانی