سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کارگاه آموزشی توسعه صنایع دستی برگزار می‌شود


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، کارگاه آموزشی توسعه صنایع دستی با محوریت دست یابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید با حضور پروفسور کوین مورای، رئیس منطقه ای شورای جهانی صنایع دستی آسیا اقیانوسیه و سر دبیر مجله گارلند و دانشنامه آنلاین صنایع دستی در منطقه آسیا اقیانوسیه و مدرس دانشگاه ملبورن استرالیا با هدف آشنا کردن شرکت کنندگان با مبانی و اصول توسعه صنایع دستی و بررسی بازارهای داخلی و خارجی جدید برگزار می شود.

این برنامه آموزشی باعث می شود تا شرکت کنندگان بتوانند با کمک مطالب علمی و راهنماهای عملی ارائه شده در این کارگاه،‌ ارزش گذاری محصولات خود را برای بازارهای داخلی و خارجی انجام دهند . در این بخش، تلاش می شود با کمک راهبردهای یادگیری مشارکتی، گروه هدف برای رسیدن به اهداف آموزشی هدایت شوند.

گروه هدف اختصاصی در این برنامه آموزشی، هنرمندان و صنعتگران عضو شورای جهانی صنایع دستی هستند ولی با توجه به اهمیت نقش آموزش در فعالیت های سایر کارشناسان معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی ، محتوای آن می تواند برای گروه های مختلف کارشناسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

عناوین و مباحث مورد بحث و آموزش در این کارگاه آموزشی شامل انواع بازار صنایع دستی، روش های تجارت خارجی ، کمیسیون های مرتبط با صنایع دستی، لیبل سازی و تعریف لوگو، ارائه الگوهای خرید و فروش الکترونیکی دو کشور آمریکا و هند ، کد های QR  و روش های ارزشگذاری به محصولات صنایع دستی است.

این کارگاه در دو روز متوالی ( 16 و 17 اردیبهشت ماه 95 ) برگزار می شود و شرکت کنندگان در هر روز حداقل شش ساعت مفید ( از ساعت 10 تا 16) در کارگاه حضور دارند. همچنین این کارگاه متشکل از جلسات عمومی و کار گروهی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کارگاه های آموزشی بازی محور توسعه تفکر خلاق لیو (جورنو)