ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خبرهای مهم در خونه به خونه؛ به زودی!


خبرهای مهم در خونه به خونه؛ به زودی!ورزش 3/ پس از تساوی خانگی خونه به خونه در مقابل خیبر اعضای هیات مدیره این تیم در اطلاعیه ای از مردم شهر بابل و استان مازندران عذرخواهی کردند.
در این اطلاعیه امده است:باشگاه خونه به خونه از ایتدای راه وامدار حمایتهای مردم شریف استان مازندران به خصوص مردم ورزش دوست بابل بوده که در سختترین شرایط این تیم را در مسیر لیگ برتر همراهی کرده تا آرزوی دیرینه به حق مردم مازندران تحقق یابد.
و اکنون اعضای هیات مدیره از نتیجه بدست امده مانند شما مردم عزیز ناخرسند است و از تمامی هواداران صبور و محترم خونه به خونه عذرخواهی میکنیم.
در بخش دیگری از این اطلاعیه امده است که بزودی جلسه ویژه ای با اعضای کادر فنی و اجرایی خواهیم داشت و خبرهای مهم وخوشی به اطلاع هواداران خواهد رسید.
اعضای هیات مدیره در پایان ضمن دعوت هواداران به صبوری و ادامه حمایتشان قول داده اند در راه صعود به لیگ برتر از هیچ کوششی دریغ نورزند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
مدیرکل ورزش در رختکن خونه به خونه صحبتهای حاج قاسم وووو