سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چگونه فایل‌ها را، بدون اینکه به سطل آشغال برود، پاک کنیم؟ (سیستم عامل مک)


1

اخیرا در مطلب “چگونه فایل‌ها را، بدون اینکه به سطل آشغال برود، پاک‌کنیم؟” شیوه حذف فوری فایل‌ها و پوشه‌ها را در سیستم عامل ویندوز بررسی کردیم و آموختیم که چکونه می‌توان بدون فرستادن یک فایل یا فولدر به سطل آشغال، آن را برای همیشه پاک کرد. در این مطلب با شیوه حذف فوری فایل‌ها و پوشه‌ها در سیستم عامل مک آشنا خواهیم شد.

در نسخه جدید سیستم عامل مک این امکان فراهم شده است که بتوانید فایل‌ها را فوری پاک کنید و نیازی به حذف مجدد از سطل آشغال نباشد. در این مطلب دو شیوه را برای حذف فوری در سیستم عامل مک شرح می‌دهیم.

روش اول:

2

فایل یا فولدری را که می‌خواهید حذف کنید، انتخاب نمایید. دکمه  Option را پایین نگه دارید و طبق تصویر بر روی File کلیک کرده و گزینه  Delete Immediately را انتخاب کنید.

3

در این پیام به شما هشدار داده می‌شود که فایل یا فولدر انتخابی شما، فوری و بدون رفتن به سطل آشغال حذف می‌شود. با تایید این پیام مراحل حذف با موفقیت تکمیل می‌شود.

روش دوم:

در این روش حذف فوری را، با استفاده از کلیدهای میانبر توضیح می‌دهیم.

ابتدا فایل یا فولدری را که می‌خواهید حذف کنید، انتخاب نمایید.

دکمه های Command ، Option و Delete را همزمان فشار دهید.

3

در پایان همانند مرحله قبل گزینه Delete را کلیک کنید.

تذکز: فراموش نکنید که فایل یا فولدری که از این طریق حذف می‌کنید به سطل آشغال نمی‌رود و امکان بازیابی فایل از سطل آشغال وجود ندارد.

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
آموزش سیستم عامل مک