بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره کاندیداهای مورد حمایت این تشکل


جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره کاندیداهای مورد حمایت این تشکل بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است:

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شرایط حساس کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است. بوق‌های رسانه‌ای استکبار این بار نیز با تمام توان به دنبال پیگیری اهداف خود در داخل کشور عزیزمان هستند و اگر زمانی پیش، ملت ایران را به تحریم انتخابات تشویق می‌کردند، این بار به تبلیغ برخی فهرست‌های انتخاباتی می‌پردازند و این نشان می‌دهد که دشمن هر بار با سلاحی جدید برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد میدان می‌شود.

بحمدالله در هفته‌های اخیراخبار خوبی از اردوگاه اصولگرایان به گوش رسید و در این دوره از انتخابات به لطف خدای متعال همگرایی بیش از پیش اصولگرایان که حتی فرا‌تر از انتظار بسیاری از کار‌شناسان سیاسی بود ظاهر شد و همه تلاش‌ها که در قالب تاکید بر اصول، پرهیز از سهم خواهی و دوری از اختلافات سلیقه‌ای بود، خود را در فهرست یکپارچه اصولگرایان در تهران و در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه کشور نشان داد.

در این میان، جبهه پیروان خط امام و رهبری که متشکل از ۱۷ حزب اصولگرای کشور می‌باشد نیز حمایت خود را از کاندیداهای مورد توافق شوراهای اصولگرایان استان‌ها اعلام نمود و البته در اندک مواردی که توافق جمعی حاصل نشده بود، به جهت درخواست احزاب زیر مجموعه این تشکل، با بررسی همه جانبه و تحلیل آراء و اثبات اصولگرایی افراد، با احترام به سایر کاندیدا‌ها از کاندیدای مورد قبول جبهه اعلام حمایت می‌نماید.

از این رو، با توجه به تماس‌های مکرر دوستان و اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری از سراسر کشور، بدین‌وسیله فهرست مورد حمایت این جبهه در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور اعلام می‌گردد. بدیهی است در مواردی که جبهه به جمع‌بندی کامل نرسیده است، برای پرهیز از تفرقه آراء اصولگرایان، سکوت اختیار نموده است.

محمدرضا باهنر

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خط امام (ره): حمایت از محرومان جامعه