سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت الله صدیقی: مراقب لیست‌های انتخاباتی باشیم


آیت الله صدیقی: مراقب لیست‌های انتخاباتی باشیمفارس/ امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح در انتخابات بسیار مهم است٬ گفت: مراقب لیست‌های انتخاباتی باشیم.

آیت‌الله کاظم صدیقی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم نخستین سالگرد شهادت مهدی نوروزی٬ شهید مدافع حرم در کرمانشاه اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و همه علاقه‌مندان به سرنوشت کشور خویش و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با حفظ بصیرت و آگاهی٬ مراقب باشند.

امام جمعه موقت تهران به رخ دادهای فتنه 88 اشاره کرد و گفت: فقط رای دادن کافی نیست٬ بلکه انتخاب افراد اصلح از اهمیت بسیاری برخوردار است.

صدیقی با اشاره به اینکه انتخاب افراد و رای دادن باید آگاهانه انجام شود٬ متذکر شد: مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمن هشدار بیان فرمودند و قرار نیست نفوذی‌ها مستقیم از آمریکا و رژیم صهیونیستی بیایند.

وی یکی از موضوعات حساس در بحث خطر نفوذ را انتخابات عنوان کرد و افزود: باید به دقت به لیست‌های مختلف توجه کنیم و مردم وحدت خویش را برای کمک به گفتمان انقلاب اسلامی و افراد ارزشی حفظ کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه ملت ایران در فتنه 88 دشمنان را شکست داد٬ عنوان کرد: برخی برای ضربه زدن به نظام اسلامی نقشه دارند و حفظ هوشیاری در این زمینه توسط مردم برای خنثی کردن دسیسه های شوم دشمنان از هر زمان دیگری مهم‌تر است.

وی با اشاره به اینکه خطر فتنه جدید در انتخابات اسفند ماه سال جاری وجود دارد٬ گفت: باید در مقابل رگه‌های فتنه٬ اصلاحات و سکولاریسم بصیرت داشته باشیم و از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری اطاعت کنیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به جایگاه والای شهیدان٬ خاطرنشان کرد: شهید مهدی نوروزی در عرصه مبارزه با فتنه یک سرباز باغیرت و مهربان و شهادت حق او بود.

صدیقی با تاکید بر اینکه حل مشکلات مختلف در کشور به دلیل نفس امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است٬ تصریح کرد: یک فرد تربیت شده در مدرسه حجتیه قادر به حل این مشکلات نیست.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
آیت الله بهجت:از زبان شاگردشان آیت الله صدیقی حتما ببینید!!