ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم امید مربی خارجی ندارد که کسی حمایتش کند


تیم امید مربی خارجی ندارد که کسی حمایتش کندکاپ/ پیشکسوت فوتبال گفت:اگر یک خارجی این نتیجه را با تیم امید کسب کرده بود الان همه به به و چه چه هم می کردند.
محمود فکری درباره شکست تیم امید ایران برابر قطر اظهار داشت: متأسفانه از حدود 10 سال پیش به این سو دیگر ایران در آسیا قدرت اول نیست و برخلاف اینکه هنوز عده ای بر این باور هستند که ایران در آسیا حرف اول را در فوتبال می زند این رویه مدتهاست که به پایان رسیده و کسی هم گوشش به این مسایل بدهکار نیست.
وی ادامه داد: در این مدت عده ای که چه روی کار باشند و چه نباشند درصدد لطمه زدن به فوتبال هستند از هیچ کاری برای لطمه زدن به فوتبال دست نکشیدند و حاالا هم در حال برداشت محصول شان از این فوتبال هستند و در این میان فقط فوتبال ما و مردم هستند که از افت شدید این رشته لطمه می بینند.
ملی پوش سابق کشورمان درباره باخت تیم امید به قطر خاطرنشان کرد: ما به خوبی پیشرفت را در جمع تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها می بینیم. البته چنین شرایطی در تیم کشورمان هم وجود دارد اما چون سرمربی تیم یک ایرانی است همه به راحتی این اجازه را به خودشان می دهند که به او بتازند و از او ایراد بگیرند. قطعا اگر یک خارجی سرمربی تیم امید بود حالا خیلی ها به به و چه چه هم می کردند.
فکری تاکید کرد: ما این قدر به خارجی جماعت در کشورمان بهای بی دلیل می دهیم که به خاطر یک بازی مقابل تیم گوام نزدیک به یک ماه لیگ را برای کارلوس کی روش تعطیل می کنیم. از این دست موارد در اهمیت دادن به خارجی ها کم نداشته ایم.
وی در این باره که آیا تیم امید می تواند مقابل چین پیروز شده و به دور دوم صعود کند، بیان داشت: ضربه ای که به فوتبال ما وارد شده با یک برد و یک صعود جبران نمی شود. شاید ما فردا چین را هم شکست دهیم و به دور بعد صعود کنیم اما اینها فقط مسکن های موقت برای فوتبال ماست. کار ریشه ای و بنیادی برای این فوتبال انجام نشده و حاصلش را هم داریم می بینیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
بررسی حضور مربی خارجی در تیم ملی بوکس ایران