سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قرار بود دولت امید به جامعه تزریق کند اما گویا دشمنان امیدوارترند/ امروز برجام ما را مدیریت می‌کند


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد ناظمی‌اردکانی کاندیدای ائتلاف بزرگ اصولگرایان از حوزه انتخابیه تهران عصر امروز (دوشنبه) طی سخنانی در یک نشست خبری که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، اظهار داشت: مذاکرات و رفتن پای میز مذاکره به جهت این بود که تحریم‌های دشمن اقتصاد و بنیه‌های اقتصادی ما را ضعیف کرد.

وی افزود: ما در مذاکرات هسته‌ای برخی امتیازات را دادیم و برخی امتیازات را گرفتیم تا اینکه شرایط امروز به پسابرجام رسید، به نظر می‌رسد امروز برجام ما را مدیریت می‌کند تا اینکه ما برجام را مدیریت کنیم. تحریم‌های جدیدی را امروز مطرح کردند که گویا قرار است جایگزین تحریم‌های قبلی شود.

کاندیدای ائتلاف بزرگ اصولگرایان از حوزه انتخابیه تهران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: با توجه به انتخابات پیش رو، گویا دشمن طمع کرده تا نفوذ کند و بتواند از این وادی هم منفعتی ببرد، ورود دشمن به این عرصه به نوع نگاهی که تاکنون دولت به دشمن داشته‌، برمی‌گردد. باید بصیرت داشته باشیم و رهبر معظم انقلاب نیز موضوع نفوذ را هشدار دادند، هر چند رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی امروز به ما دیکته می‌کنند به چه کسی رأی دهیم به چه کسی رأی ندهیم؛ ولی خوشبختانه مردم ما نشان دادند هیچ وقت به حرف‌های بی‌بی‌سی توجه نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: دولتی می‌تواند برجام 2 را به ثمر برساند که پویا و پرتحرک باشد، اگر پویا نباشد و سالخوردگی بر دولت حاکم شود، این عدم پویایی و تحرک، رکود را برای کشور رقم خواهد زد و این رکود ادامه خواهد یافت.

ناظمی‌اردکانی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: اگر لازم است ترمیمی در دولت صورت گیرد، مجلس باید برای این ترمیم کمک کند، در مذاکرات هسته‌ای امتیازاتی داده شده و امتیازاتی گرفته شده است، در حال حاضر، اساساً لزومی ندارد که بیاییم وزن‌کشی کنیم که در این مذاکرات چه دستاوردی داشته‌ایم و چه دستاوردی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه مجلس آینده نباید مرعوب دشمن شود، گفت: مجلس آینده باید این شجاعت را داشته باشد که از دشمن امتیاز بگیرد، باید افراد انقلابی و شجاع انتخاب شوند تا بتوانند از دشمن امتیاز بگیرند.

کاندیدای ائتلاف بزرگ اصولگرایان از حوزه انتخابیه تهران در ادامه تأکید کرد: با توجه به شرایط و مشکلات کشور لازم است نوع مدیریت‌مان را به سمتی ببریم که از ظرفیت‌های مردمی‌مان استفاده کنیم، من این تجربه را در بخش‌های مختلف داشته‌ام، اینکه امروز بخش تعاون کشور مورد بی‌مهری قرار گرفته، بسیار تأسف‌انگیز است، طوری عنوان می‌شود که تعاون نمی‌تواند در اقتصاد و ایجاد اشتغال رونق ایجاد کند، در حالی که اصلاً اینگونه نیست و بخش تعاون کشور دارای ظرفیت‌های نامحدود و گسترده‌ای است.

وی تأکید کرد: جمعیت 3 تا 4 میلیون نفری بیکار در کشور و همچنین مسئله افزایش حجم نقدینگی، تهدیدهایی هستند که اگر رها شوند، به کشور آسیب می‌زنند. باید در قالب تعاونی‌ها با استفاده از قوانین و مقرراتی که در این بخش وجود دارد بتوانیم به سمت جنگ با بیکاری پیش رویم، ظرفیت‌های علمی، منابع طبیعی و منابع زیرزمینی زیادی داریم و هیچ لزومی ندارد که شرکت‌های خارجی را به سمت ایران سرازیر کنیم و آنها هم از سویی بیایند و نقدینگی در جامعه ما ایجاد کنند.

ناظمی‌اردکانی همچنین یادآور شد: قرار بود امید به جامعه تزریق کنیم تا افراد با استفاده از ظرفیت‌های کشور مشکلات را حل کنند، اما حضور رسانه‌ای بیگانگان در عرصه انتخابات نشان می‌دهد که آنان گویا بیشتر امیدوار هستند و این خیلی بد است، می‌خواهند در مسائل اقتصادی و سیاسی نظام نفوذ کنند و این اساساً به استقلال کشور آسیب می‌زند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید نگران بود که اگر شرایط به همین منوال پیش رود، دچار آسیب‌های جدی می‌شویم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MKMJZF


ویدیو مرتبط :
لاله اسکندری: امید داشتیم در دولت تدبیر و امید اتفاقات