سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اتاق بازرگانی کرمانشاه موفق به تمدید گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت شد


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمانشاه، در ممیزی انجام گرفته شده کلیه واحدهای اتاق کرمانشاه با استانداردهای مورد نیاز برای تمدید گواهینامه ایزو بررسی و تاییدیه های مربوطه دریافت شد.
امیر ابراهیمی، سرممیز رسمی شرکت URS در اتاق، طی جلسه ای که پس از انجام مراحل ممیزی برگزار شد عنوان کرد: نظام نامه، کلیه فعالیت های سیستمی، بازنگری مدیریت، شاخص ها و پایش های اثربخشی سازمان مورد بررسی قرار گرفت و کلیه سیستم های بایگانی، اسناد، مدارک و مکاتبات برون سازمانی بازبینی شد که در این بازرسی به هیچ گونه تناقضی برخورد نکرده و اتاق کرمانشاه با قاطعیت شایسته تمدید گواهی نامه مدیریت کیفیت می باشد.
وی ادامه داد: در بحث تضمین کیفیت و نماینده مدیریت تمامی مباحث به روزآوری شده بود و الزامات استاندارد عینی و کامل بود.
ابراهیمی افزود: وب سایت اتاق کرمانشاه به سه زبان جامع و کامل است و اقداماتی نظیر بولتن خبری، سامانه تلگرام، پنل پیامک و ... نیازهای ارتباطی را به خوبی برآورده می کند.
سرممیز رسمی شرکت URS در ادامه خاطرنشان کرد: در واحد صدور کارت بازرگانی روندها مناسب و خوب بود و هیچ گونه مشکلی وجود نداشت.
وی همچنین مکانیزم تعریف شده برای شکایت احتمالی مشتریان و سنجش رضایت مشتری را متناسب با سازمان ارزیابی و اظهار کرد: کلیه بندهای استاندارد در این ساختار پوشش داده شده است.
ابراهیمی افزود: دوره های برگزار شده در سال 93 بسیار اثربخش بود و برنامه های آموزشی مناسبی نیز برای اعضا پیش بینی شده است.
وی در خصوص واحد مالی، تدارکات و ارزیابی پیمانکاران و تامین کنندگان گفت: مدارک همگی منظم و بدون مشکل بود و اتفاق خوب در این واحد سیستمی کردن سوابق و امتیازات ارزیابی تامین کنندگان بود که جای تقدیر دارد.
ابراهیمی گفت: اتاق کرمانشاه بدون هیچ گونه انطابقی، شایسته تمدید سیستم مراقبتی استانداردهای ایزو 9001:2008 و 10002:2004 است.
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه نیز ضمن قدردانی از کارکنان اتاق، کسب گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت را حاصل تلاش گروهی مجموعه دانست و اظهار کرد: تجربه ثابت کرده پس از طی این دوره آموزشی و دریافت این گواهینامه، توسعه و بهبود راهبردهای آموزشی و تعالی هر چه بیشتر سازمان حاصل می شود.
کیوان کاشفی خطاب به کارکنان اتاق گفت: باید سطح توقع و افق دید را نسبت به مسائل و وظایف محوله بالا برد تا شرایط کنونی برای حفظ استاندارد عملکردها و بهینه کردن عملیات اجرایی حفظ شود.
کاشفی افزود: نوآوری، ارائه پیشنهادات جدید و خلاقیت در عمل باید مورد توجه همه واحدهای اتاق قرار گیرد تا تعالی سازمان را شاهد باشیم.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدیریت موفق عملکرد در یک هفته مدیریت کیفیت فراگیر در یک هفته فن مذاکره موفق در ی