ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درب اصلی موزه گالا به روی بازدیدکنندگان باز شد+ عکس


به گزارش خبرگزاری فارس، مقامات فیفا و ریاست مراسم گالا دقایقی پیش درب اصلی موزه گالا را به روی عموم باز کرد. در این موزه که توسط یک شرکت تبلیغاتی ایتالیایی طراحی و چیده شده است، تصاویری از ابرستارگان دنیای فوتبال، فیلم‌های کوتاه و تیزرهای تبلیغاتی مختلف به نمایش در خواهد آمد. همچنین کفش یا لباس فوتبالیست‌های قدیمی از موزه‌های برنابئو، نیوکمپ، آژاکس و میلان به این موزه منتقل شده تا به صورت امانت برای دو روز مقابل دیدگان علاقه مندان قرار بگیرد.

 

اولین توپ چرمی که گفته می‌شود در رقابت رسمی بین دو تیم ملی فوتبال انگلیس و ولز استفاده شده یکی از جذابیت‌های این موزه است که بسیاری از علاقه مندان برای گرفتن عکس در کنار آن صف بسته‌اند.

نشریه تخصصی فرانس فوتبال که جایزه‌اش چند سالی است با جایزه فیفا ادغام شده، در بخش دیگری از این موزه نسخ قدیمی خود را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/32CQK9


ویدیو مرتبط :
شوخی آرنولد شوارتزنگر با بازدیدکنندگان موزه مادام توسو