علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



واعظی: شبکه ملی اطلاعات هیچ محدودیتی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمود واعظی روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات که هم اکنون در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال برگزاری است، افزود: تعابیر غلطی از شبکه ملی اطلاعات عنوان شده که هیچ کدام درست نبوده است و شبکه ملی اطلاعات به هیچ عنوان محدودیتی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.
وی رونمایی از پروژه هایی که امروز انجام شد را بخش های مختلف شبکه ملی اطلاعات برشمرد و اظهار امیدواری کرد مرحله نخست شبکه ملی اطلاعات نیمه دوم امسال رونمایی شود.
واعظی با اشاره به انتصاب ابوالحسن فیروزآبادی به سمت دبیری شورای عالی فضای مجازی گفت: از زمانی که ایشان عهده دار این سمت شده اند آرامش در بخش حاکم شده و روند شکل گیری شبکه ملی اطلاعات با همکاری خوب ایشان سرعت گرفته است.
ادامه دارد...
اقتصام ** 2078 ** 9314 **1561

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدیریت کاربران در کنسول/ ایجاد و ویرایش اطلاعات کاربران