سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آزمون استخدامی شهرداری های استان قزوین برگزار می شود


به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین که روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شده است، ایرج زاهدپور در خصوص برگزاری این آزمون افزود: متقاضیان برای شرکت در این آزمون می توانند از هشتم آذر ماه ثبت نام کنند.
وی، زمان برگزاری این آزمون را 27 آذر امسال اعلام کرد و یادآور شد:ثبت نام برای شرکت در این آزمون از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی استانداری قزوین امکان پذیر است.
این مسوول همچنین با بیان اینکه این آزمون استخدامی با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و ابلاغ سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برگزار می شود،افزود: تکمیل کادر کارشناسی و مشاغل آتش نشانی شهرداری های استان هدف از برگزاری این آزمون است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: در این آزمون 138 نفر برای استخدام در شهرداری های محمدیه،اقبالیه، بویین زهرا،آوج،شال،الوند،آبگرم، شریفیه،داانسفهان، خرمدشت و قزوین جذب می شوند.
استان قزوین دارای 25 شهر است.
3013/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آزمون استخدامی