ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زیدان: برای سائول متأسفم که خاطرات خوبی از رئال‌مادرید ندارد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری قبل از دربی مادرید که امروز (شنبه) در خانه کهکشانی‌ها برگزار خواهد شد، درباره این بازی که اولین تجربه او از هدایت سفیدپوشان شهر مادرید در دربی است، گفت: تنها دغدغه‌ای که برای این بازی دارم، ارائه یک عملکرد خوب است. ما در یک هفته اخیر تمرینات خوبی داشته‌ایم و آماده ارائه یک بازی خوب هستیم. این یک دربی است و برای هر دو تیم حائز اهمیت. البته این بازی هم مثل همه بازی‌ها سه امتیاز دارد. باید بهترین بازی‌مان را در این دیدار ارائه کنیم تا بتوانیم به برنامه تاکتیکی که داریم پایبند بمانیم. کار سختی خواهیم داشت و من از این بابک ذره‌ای شک ندارم.

مصدومیت و غیبت سه هفته‌ای مارسلو که او را از دربی هم محروم می‌کند، موضوع دیگری بود که زیزو به آن اشاره داشت. وی در این خصوص عنوان کرد: همه ما می‌دانیم که مارسلو دچار کشیدگی رباط شده است و باید درباره او احتیاط کنیم. به همین دلیل او با ما تمرین نکرده است و در دربی هم بازی نمی‌کند. په‌په اما تمرین کرد و بیل هم هنوز دارد جدا از سایر بازیکنان تمرین می‌کند.

زیدان در پاسخ به این سؤال که چه پیامی برای هواداران دارد، گفت: من فقط از آنها می‌خواهم که مثل بازیکنان ما برای این بازی پر روحیه و آماده باشند. از آنها می‌خواهم از ما حمایت کنند همانطور که همیشه حمایت کرده‌اند. دربی همیشه جو متفاوتی از سایر بازی‌ها دارد.

زیزو درباره اهمیت دربی عنوان کرد: این بازی برای هواداران مهم است اما بیش از آن برای بازیکنان اهمیت دارد. آنها بازیکنانی حرفه‌ای هستند. گاهی اوقات اوضاع آنطور که آنها می‌خواهند پیش نمی‌رود اما من از رویکرد حرفه‌ای آنها راضی‌ام و هر یک از آنها چنین رویکردی دارند. اینجا ما با تمام توان‌مان تلاش می‌کنیم.

سائول نیگوئس، هافبک اتلتیکومادرید ادعا کرده است که از دوران حضورش در تیم جوانان رئال‌مادرید خاطرات خوبی ندارد، چون در آن تیم تنبیه شده است و حتی یک بار ظرف غذای او را دزدیده‌اند. زیدان در این باره تأکید کرد: ببینید، تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم، بازی برابر اتلتیکومادرید است. چه چیزی می‌توانم بگویم؟ این مسئله واقعاً برای من یک دغدغه نیست. برای سائول واقعاً متأسفم اما تیم من یک بازی مهم پیش‌رو دارد که باید برای آن آماده شود.

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش از اشتباهات هفته گذشته‌اش در تساوی خارج از خانه برابر مالاگا درس گرفته است، عنوان کرد: به خوبی می‌دانم که اتلتیکو چه دفاع قدرتمندی دارد اما این تنها نقطه قوت این تیم نیست. اتلتیکو تیمی کامل، جنگنده و با کیفیت است و ما خوب می‌دانیم که برابر این تیم چه بازی سختی در پیش داریم. ما اشتباهاتی که در بازی‌مان برابر مالاگا مرتکب شدیم را تحلیل کرده‌ایم. هر بازی مشکلات خاص خودش را دارد. در دربی ما تاکتیک‌های خودمان را پیاده خواهیم کرد و فقط باید به شیوه بازی خود فکر کنیم.

آیا شکست در دربی به معنای خداحافظی رئال با قهرمانی در لالیگا خواهد بود. سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در این خصوص اظهار داشت: خیر، هر اتفاقی که در این بازی رخ دهد ما تسلیم نخواهیم شد و تا آخرین روزی که برای کسب عنوان قهرمانی شانس داشته باشیم خواهیم جنگید. هنوز امتیازات زیادی تا پایان فصل باقی مانده که باید کسب کنیم. اگر دربی را ببازیم، کارمان سخت‌تر می‌شود اما حتی اگر این اتفاق هم رخ دهد ما باز هم به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم چون بازی‌های زیادی در پیش داریم، از جمله در لیگ قهرمانان اروپا و به همین دلیل حفظ رقابت‌طلبی تیم بسیار مهم است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب