سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صلیب سرخ به دنبال کانال‌های ارتباطی با داعش است


صلیب سرخ به دنبال کانال‌های ارتباطی با داعش است

ایسنا/ مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد که این سازمان در پی ایجاد کانال ارتباطی با داعش است تا بتواند به مردمی که در مناطق تحت سیطره داعش زندگی می‌کنند کمک‌های لازم را برساند.

مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: ما قصد داریم به هر طریق ممکن با داعش ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم به 10 میلیون غیرنظامی که در مناطق تحت سیطره داعش زندگی می‌کنند و امکان دستیابی به آن‌ها در شرایط فعلی وجود ندارد، کمک کنیم.

وی گفت: بله ما واقعا دنبال ایجاد چنین کانال ارتباطی هستیم. ما یک دیدگاه انسانی و بشردوستانه داریم و شاهدیم که 10 میلیون غیرنظامی تحت سلطه داعش هستند، این افراد بی‌تردید برای ما مهم هستند. ما باید بدانیم که چه مشکلات یا نیازهایی دارند که بتوانیم آن را حل یا رفع کنیم. در نتیجه باید بیش از هر زمان دیگری به مذاکره بپردازیم و با تمامی طرف ها تماس بگیریم.

این مسئله برای صلیب سرخ حائز اهمیت زیادی است؛ چراکه این سازمان معتقد است که اوضاع انسانی در سوریه با فرا رسیدن فصل زمستان وخیم‌تر می‌شود.

با گذشت پنج سال از بحران سوریه بخش اعظم زیرساخت‌های این کشور تا حد زیادی از بین رفته است و بسیاری از سوری‌ها سرپناه نداشته و آواره هستند.

بیش از 12 میلیون سوری از جمله 5.5 میلیون کودک به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند و بیش از چهار میلیون تن به خارج از سوریه فرار کرده‌اند. میلیون‌ها تن نیز در داخل خود سوریه آواره شده‌اند اما در عراق وضع فرق می‌کند، چراکه صلیب سرخ امکان ارتباط با افرادی را دارد که از داعش حمایت می‌کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تبلیغ بسیار زیبا برای صلیب سرخ