سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سیدرضا اکرمی: مشابه ماجرای مینو خالقی قبلا برای نماینده دِهمََرده سیستان هم اتفاق افتاده است


عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: با توجه به محدود بودن تعداد کاندیداها در دور دوم انتخابات مجلس، فرآیند انتخاب برای مردم سخت‌تر و دشوارتر است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: با توجه به محدود بودن تعداد کاندیداها در دور دوم انتخابات مجلس، فرآیند انتخاب برای مردم سخت‌تر و دشوارتر است.

به گزارش « انتخاب»، حجت الاسلام سیدرضا اکرمی  با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دهم، اظهار داشت: مردم در این دوره از انتخابات نیز به مثابه دور اول حضور خوب و چشم‌گیری خواهند داشت هرچند طبیعی است که شور و شوق انتخاباتی در مرحله دوم کمتر از مرحله اول باشد.

وی حضور مردم در دور دوم را ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم در مرحله دوم باید از میان افراد کمتری دست به انتخاب بزنند لذا این دوره از انتخابات حتی دشوارتر از دور اول هم هست اما مردم باید بدانند که به لحاظ حقوقی این حق و وظیفه آنها است که در این مرحله هم حضور پرشور داشته باشند تا موضوع انتخابات مجلس دهم تکمیل شود.

این نماینده ادوار مجلس گفت: البته مرحله دوم انتخابات بیشتر در حوزه‌های تک نماینده است و ما به لحاظ دور بودن از این حوزه‌ها چندان در جریان فضای رقابت انتخاباتی نیستیم ولی امیدواریم که فضای رقابتی سالمی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه هنوز مشخص نیست ترکیب مجلس دهم به سمت اصولگرایان باشد یا اصلاح‌طلبان، افزود: تا نمایندگان وارد مجلس نشوند نمی‌توان گفت که اکثریت در دست کدام جریان است. برخی افراد بعد از اینکه وارد پارلمان شدند تحت تاثیر فضای مجلس و کشور تصمیم می‌گیرند به کدام سمت گرایش پیدا کنند این هم به این خاطر است که هنوز تحزب در کشور ما چندان جا نیفتاده است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری همچنین درباره ماجرای ابطال آراء منتخب سوم اصفهان گفت: شورای نگهبان و وزارت کشور هنوز در حال رایزنی در این خصوص هستند باید منتظر شد تا نظر نهایی اعلام شود ولی من با 5 دوره سابقه نمایندگی بخاطر دارم که مواردی از این نوع پیش آمده باشد. خاطرم هست که برای منتخب دِهمََرده سیستان هم این اتفاق افتاد.


ویدیو مرتبط :
اجرا و شعرخوانی مجری صحنه دکتر مینو خالقی