پازل: مسابقه چهار نفره | جایزه هفته: دو دستگاه هارد دیسک اکسترنال یک ترابیت ADATA


اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با صد و پانزدهمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.

به «پازل» خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و پانزدهمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و چهاردهم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پاسخ معمای شماره صد و چهاردهم

پازل هفته‌ی گذشته یک معمای ریاضی ساده بود که باید با کمی دقت پاسخ آن را محاسبه کرد. در مرحله اول مهران با خرید محصولاتی با ارزش ۱۰۰‌هزار تومان، ۲۵٪ تخفیف گرفته و به همین دلیل باید ۷۵هزار تومان پرداخت کند. از طرف دیگر چون مهران قصد دارد خرید خود را به صورت نقدی انجام دهد، از ۲۵٪ تخفیف دیگر هم بهرمند می‌شود.

با توجه به این توضیح، پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۳ یعنی ۵۶۲۵۰ تومان است. لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل صد و چهاردهم زومیت» عبارت است از:

خانم صدیقه تدین، ۲۷ ساله از اقلید، دانشجوی نقاشی آقای محمد جلیلیان، ۲۳ ساله از قم، کارشناس شیمیآقای فرشاد رحیمی، ۲۴ ساله از جزیره قشم، کارشناس زبان انگلیسی آقای بهنام ضیغمی، ۳۲ ساله از تهران، کارشناس ریاضی‌ کاربردی آقای فرشاد مردانی، ۳۶ ساله از تهران، کارشناس‌ ارشد معماری

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر یک از برندگان، یک دستگاه فلش مموری دو منظوره ADATA مدل UC330 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به برندگان تبریک گفته و برای آن‌ها سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۱۵: جمعه ۲۹/آبان/۱۳۹۴(معمای منطقی؛ سطح متوسط)

درباره یک مسابقه چهار نفره، اطلاعات زیر وجود دارد:

- امید ایرانی توانست وحید را شکست دهد. آقای صادق زاده نیز پیمان را شکست داد.- امین سوم نشد.- آقای محمدی آخرین نفر نبود.- آقای منصوری که نام کوچکش امین نیست دقیقاً بعد از امید قرار گرفت.

با توجه به این اطلاعات امید ایرانی در این رقابت چندم شد؟

۱: چهارم ۲: سوم ۳: دوم ۴: اول

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لــطفـاً بــه مــوارد زیــر تـوجـه کنید:آدرس ایمیل :puzzle[at]zoomit.ir  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 115در بــدنه ایـمـیل نیـز پـاســخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.


ویدیو مرتبط :
آیا هارد اکسترنال Adata HD710 واقعا ضد آب است؟