فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شركت 145 هزار و 918 داوطلب در آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته نوبت عصر


حسین توكلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار كرد: از این تعداد 72 هزار و 511 نفر زن و 73 هزار و 407 نفر مرد است.
وی ادامه داد: آزمون ساعت 14:30 برگزار می شود، بنابر این درب حوزه های امتحانی راس ساعت 14 بسته خواهد شد، بدیهی است پس از بسته شدن درها از ورود داوطلبان جلوگیری می شود.
توكلی توضیح داد: برای حضور در جلسه آزمون، ارائه پرینت كارت شركت در آزمون كد رشته امتحانی مربوط به داوطلب و اصل كارت ملی یا اصل شناسنامه عكس دار الزامی است.
وی تصریح كرد: با توجه به نیاز سازمان سنجش آموزش كشور به نقطه نظرات داوطلبان در راستای بهبود و ارتقای كیفی حوزه های برگزاری آزمون، از این افراد خواسته شده نسبت به تكمیل پرسش نامه ارزیابی حوزه های امتحانی خود در ورودی آزمون كارشناسی ارشد پیوسته سال 95 از شانزدهم تا 22 اردیبهشت ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش كشور اقدام كنند.
توكلی خاطرنشان كرد: سوالات هر یك از كد رشته های آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته روز یكشنبه 19 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، همچنین كلید اولیه سوالات هم از روز چهارشنبه 22 اردیبهشت روی سایت است.
وی افزود: داوطلبان می توانند هرگونه مطلبی درباره سوالات و كلید را از روز چهارشنبه 22 تا 27 اردیبهشت از طریق سیستم پاسخگویی الكترونیك به سازمان سنجش ارسال كنند از این رو تاكید شده انتشار هرگونه آگهی مبنی بر تحلیل سوالات و كلید آزمون به هر طریق مورد تایید این سازمان نیست.
توكلی توصیه كرد؛ داوطلبان برای دریافت هرگونه اطلاعات فقط به سایت سازمان سنجش مراجعه كنند.
فراهنگ**1880**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ریاضی 1 - آزمون خرداد 93 - نوبت عصر