سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور بسیجی‌وار در صحنه‌های انقلاب، مایه آزار و عذاب دشمنان است


البرز ناصری عضو شورای بسیج کارکنان دانشگاه شاهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در آستانه هفته بزرگداشت بسیج، چنین اظهار داشت: این فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند: «بسیج لشکر مخلص خداست»، همیشه نصب‌العین بسیجیان خواهد بود و در سایه سار ولایت مطلقه فقیه، حضور بسیج همیشه در بطن وجودی تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی ایران موجبات خیر و برکت و نشاط بوده است.

وی افزود: امروزه حضور بسیج در عرصه‌های مختلف، باعث اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و بصیرت و حضور بسیجی وار در صحنه‌های انقلاب، مایه آزار و عذاب دشمنان انقلاب است.

ناصری هدف از تأسیس سازمان بسیج مستضعفین در 5 آذر1358، توسط امام(ره) را تقویت، تحکیم و تحقق ارزش‌های اسلام بیان کرد و گفت: سازمان بسیج مستضعفین همانگونه که از نامش پیداست، تشکلی مردمی، کم‌هزینه، بی‌توقع و آماده به خدمت بوده که همواره در مسیر دفاع از انقلاب است. بسیجیان، از بهترین فرزندان اسلام هستند که هر کدام به پاسداری از مرزهای عقیدتی، اخلاقی و جغرافیایی ایران و اسلام مشغول‌اند.

عضو شورای بسیج کارکنان دانشگاه شاهدتصریح کرد: حافظه تاریخی این ملت حاکی این مطلب است که در هر برهه زمانی که مدیران، کارمندان و آحاد ملت، بسیجی‌وار و مخلص قصد به انجام کاری زده‌اند، قطعا سرفراز و پیروز و راضی از نتیجه، آن را به اتمام رسانده‌اند، نمونه بارز حضور بسیج، حضور قاطع و تعیین کننده در دوران 8 ساله دفاع مقدس است.

وی افزود: پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی ایران و عراق، هنوز هم هستند انسانهایی که همانند فرشته‌های نجات خود را از هرگونه رنگ و لعاب دنیوی به دور نگه داشته و بسیجی‌وار و گمنام در دفاع از عقیده و باور خویش عازم جنگ با کفار و تکفیریان شده و در راه دفاع از حرم ناموس شیعه حضرت زینب کبری(ص) شربت شیرین شهادت را می‌نوشند.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
لحظه ی حضور رهبر انقلاب در جمع فرماندهان بسیجی سراسر کشور