مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



اختصاص شماره حساب 1040 بانک ملی وبانک ملت برای کمک های مردم در اربعین


به گزارش شیعه آنلاین ، شماره حساب 1040 بانک ملت نیز برای دریافت کمک‌های نقدی و نذورات متبرعان ویژه برپایی مراسم اربعین اختصاص یافت.پیش از این، اختصاص شماره حساب 1040بانک‌های ملی و ملت به کمک های مردم در اربعینامکان مشارکت نقدی تنها از طریق حساب1040 بانک ملی امکان پذیر بود که به منظور تسهیل امور، همین شماره حساب در نزد بانک ملت نیز برای جذب کمک‌های مردمی اربعین اختصاص یافت.

همچنین آن دسته از هموطنان عزیز که علاقه‌مند به ارائه خدماتی از قبیل تغذیه، اسکان و پخت و پز به زائران مراسم اربعین 94 در کشور عراق هستند،  می توانند برای عقد تفاهم‌نامه به دفاتر ستاد بازسازی عتبات مراجعه کنند.در زمینه پخت و پز افراد می‌توانند بسته به توانایی و میزان آمادگی خود برای خدمات رسانی به برپایی آشپزخانه و یا نانوایی اقدام کنند.

اختصاص شماره حساب برای کمک های مردم در اربعین براساس این گزارش متبرعان، خیرین، نیکوکاران، اصناف و بازاریانی که تمایل دارند در فیض پذیرایی از زائران اربعین حسینی سهیم باشند، می‌توانند اقلام اعلام شده در ذیل را به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرها اهدا نمایند.

اقلام مورد نیاز شامل : موکت – انواع چادر - برزنت - لوله داربست – پتو – ملحفه - منبع آب آشامیدنی بزرگ و منبع آب شوستشوی بزرگ - انواع گوشت ( قرمز و سفید ) – برنج - انواع حبوبات – شکر– رب گوجه فرنگی -  قند  - چای –آب معدنی -  انواع آب میوه - دیگ بزرگ - اجاق گاز صنعتی - چای سازبرقی - ظروف یکبار مصرف و وسایل طبخ غذا است.


ویدیو مرتبط :
آموزش دریافت گردش حساب در همراه بانک بانک ملت